Alla inlägg under december 2008

Av Sarah - 24 december 2008 00:12


Heej här har ni mig igen...

har inte så ofta tid att skriva eller möjlighet..


Firar jul i hudik i år...=)

Ska bli så kul att umgås me släkten lite!

Lilltrollet ska ju få träffa tomten oxå.. undrar om det blir samma reaktion som förra året..hehe=)*Älskar min tös*


Kom oxå in på lärarutbildningen i h-sand så börjar där i januari, ska bli så roligt...=) nööjd som faan..


Nog för att tankarna styr bort mig åt andra håll för det mesta..

funderar å funderar... hela tiden.. ibland så är det skönt att bara stänga av... *Some of U Know=)*



Meen jaa ska nog sova o invänta morgonens härliga julfiranden...


Vill oxå hälsa alla mina vänner en riktigt God Jul...

Hoppas ni får det bra allihopa så hörs vi mer när jag kommer hem..=)

kissandhugs...*Love*


Don't know what more it is to say... eller så finns mkt i mina tankar oxå...


ha det bäst..


pusskram


Ovido - Quiz & Flashcards