Alla inlägg under maj 2013

Av Sarah - 15 maj 2013 08:23

Gårdagen avslutades med en av dom värsta migränanfall jag nånsin haft!:/
Är fortfarande inte helt okej o känner mig ingen kry alls faktiskt!

Blir o sova en stund till, nu när lillfrun är på skolan o älskling har åkt o jobba, o hoppas att de försvinner helt o hållet tills jag ska på jobbet i em.
Det är fan inte roligt det här!

Måste försöka jaga reda på fotbollsskor oxå idag innan jobbet..

Vi får se hur det går!
Vila.nu!

Puss Heej!:)

Av Sarah - 14 maj 2013 13:23

Ledig dag!

Har absolut inte gjort nåt alls idag,
Hårt skönt!! Skulle behöva jaga reda på ett par små fotbollsskor till Lillfrun, som ska börja fotbollsskola på torsdag:) hon längtar!:)

Hon behöver få nåt att göra känner jag, det är bra träning för henne:)

hon är ju inne i absolut värsta trotsen hittills känner att jag, o har lite svårt att hantera det men vi löser det,
Med alla parter inblandade så löser vi det o det går framåt o jag bara väntar o längtar tills denna trots är över!!

Nä ta o göra lite nytta o ta en långpromenad kanske om vädret tillåter, innan det är dags att hämta min lilla älskling på skolan!:)

Puss Love

Av Sarah - 13 maj 2013 06:28


Känner mig som en dålig vän just nu..
Är disträ o inte på humör alls..
Men det ska inte gå ut över mina vänner men vilket de gör...

Kan bara säga förlåt!:(
Känns inte som jag kan göra mer just nu!

Nu ska jag gå in o jobba lite..
Puss Love mina fina!!:)

Ovido - Quiz & Flashcards