Direktlänk till inlägg 15 maj 2013

Migrän

Av Sarah - 15 maj 2013 08:23

Gårdagen avslutades med en av dom värsta migränanfall jag nånsin haft!:/
Är fortfarande inte helt okej o känner mig ingen kry alls faktiskt!

Blir o sova en stund till, nu när lillfrun är på skolan o älskling har åkt o jobba, o hoppas att de försvinner helt o hållet tills jag ska på jobbet i em.
Det är fan inte roligt det här!

Måste försöka jaga reda på fotbollsskor oxå idag innan jobbet..

Vi får se hur det går!
Vila.nu!

Puss Heej!:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah - 1 december 2014 11:50


Ingen julkänsla what so ever..:( Försökte göra lite jul hemma igår på första advent o allt, Men julkänslan infinner sig inte, dels för lite snö, dels för att jag egentligen inte gillar att pynta så mkt hemma men det lilla brukar räcka.. o dels ...

Av Sarah - 13 november 2014 11:48

Usch va hemskt det är med ryggont! Jag själv har förslitningsskador i nedre länden, idag har jag en väldigt dålig dag, jag kan ibland tycka att jag har bra dagar o dåliga dagar gällande min rygg.. Har varit sådär ett tag, igår kände jag att jag ...

Av Sarah - 8 november 2014 20:14


    Helloo! Var på kryssning med mina fina på höstlovet, hade riktigt mysigt:) Dock lite missnöjd med frukosten, det som skulle vara varmt var kallt..blää:/   Köpte med mig lite dooleys, både vanlig o dooleys espresso. Lite svårt att hitt...

Av Sarah - 4 november 2014 05:53

Det är så svart ute så man tror det är natt när man ska kliva upp, det är det som är mest deprimerande med denna årstid, när det börjar bli mörkt! Hörde att det skulle toksnöa idag, nåt positivt är väl att det blir lite ljusare iaf! Nu måste ja...

Av Sarah - 1 november 2014 23:00

Har inte haft någon blogglust över huvudtaget.. Egentligen tänkte jag bara göra ett försök nu.. Som vanligt:) Min mormor är jättesjuk, känns som man bara räknar ner dagarna, fast hon är ändå rätt pigg trots den hemska sjukdomen hon har, var o fira...

Ovido - Quiz & Flashcards