Alla inlägg under juni 2010

Av Sarah - 9 juni 2010 16:22

.Har fastnat för denna låten..

Tycker den är grymt bra,

tror jag fastande för den när jag hörde den i SATC 2,

Versionen med Jay-Z o Alicia Keys är ju såklart oxå grymt bra:)




"..Even if it ain’t all it seems, I got a pocketful of dreams
Baby, I'm from New York
Concrete jungle where dreams are made of
There's nothing you can't do
Now you're in New York
These streets will make you feel brand new
Big lights will inspire you
Hear it for New York, New York, New Yoooork!"


Av Sarah - 9 juni 2010 16:07


Nä ni, blir inge bättre på de här..;D

kort sammanfattning...

I lördags tog jag en karatefylla AB hos Kenny som fyllde år..

Hade jätteskoj o va mkt trevligt..

träffade en gammal kär vän oxå som jag inte träffat på ett tag,

Gud så kul de va, o mkt skoj hade vi oxå:)

Vi var ett litet gäng gamla nivrena-brudar som hade en liten reunion;D

Mickan knäppte massa fyllebilder iaf.. haha Schnyyggt som tyysan;D


Den här kursen jag börja för typ 3 veckor sen, har ej gett mkt mer än innan,

men de är iaf bra att ha nåt o göra, idag fick jag iaf praktik, 2 veckor nu o 2 veckor i aug, o de är på ett ställe jag tror jag kommer trivas på oxå;D

Men har då 6 veckor att fylla upp mellan dessa 2 tillfällen..

Men de ordnar sig nog, de brukar göra de..;D


o fick vik. ett par timmar på dagis på fredag oxå,känns mkt bra även det:)

Jag kan bara hoppas att jag får mer dagar innan de bli sommardagis:)

annars får jag köra på bara.. o söka, söka o söka massa jobb..:)

Nån gång ska de väl ge nåt, hoppas jag:)


Ajja ska springa till bussen snart o hämta lillfia:)

HEJ-SVEJS!




Av Sarah - 3 juni 2010 22:53

Bättre sent än aldrig va?!;D


Inne på Juni månad oxå, o sommarn har börjat, MeLike:)

Har lite för mig nu, har sökt utb. o så just nu söker jag praktik..

eller ja HELST ETT JOBB, eller sommarjobb!:)

Men inget napp än sålänge...tyvärr, men ger mig inte än:)


För en vecka sen va jag på Sex and the city 2 premiären me Mickan o Micke,

Jag tyckte mkt om den, ettan e ju bättre, men  efter man såg ettan tyckte man ju såklart serien va bäst, så i de stora hela.. alla avsnitt o båda filmerna är riktigt bra tycker jag! SATC är GULD!!:D


Lite bilder..

   

M & M and Me and Mickan:)


Nää nu får de va nog, dags att titta på två st sex and the city avsnitt!:)


HEJ-SVEJS!

Ovido - Quiz & Flashcards