Alla inlägg under november 2012

Av Sarah - 11 november 2012 00:31

Ursäkta röran i förra inlägget!
Fixar det imöra!

Trött som man är..
Men inte mitt fel..
Blir så där konstigt skrivet när man använder en surfplatta utan bloggappen tydligen?!

Godnatt mina få fina:)

Av Sarah - 11 november 2012 00:11

Är grymt trött nuförtiden..


Fattar inte, kan ligga o sova hur länge som helst o ändå känna mig trött?!

Vissa dagar är bättre än andra men just idag var det jobbigt..


Jag kände mig överkörd av ett tåg idag..Ont i kroppen o helt slut i huvudet...

Men efter lite gos med Mickans lillfis så fick jag lite ny energi iaf:)


Sen efter va de jobbkväll till 21.. Gick så smidigt ikväll, Hoppas att jobbkvällen imorgon går lika smidigt:)

Sen ledig måndag o ska umgås med Mickan o lillärtan lite:)

Har nå bilder på Tant's lillärta, men dom får jag lägga upp när jag sitter vid min dator.


Nu ska jag fortsätta göra ingenting o förhoppningsvis snart sova:)


XoXo//ZzzZzzaaaraaa

Av Sarah - 1 november 2012 22:05

Snart är de riktig vinter..Brrr!!!


Snön ha börja kommit...Usch..

Tycker inte upp om vintern.. Visst har den sin charm..Ibland..!

Men snöstorm,snöslask o  allt de sånt där... De går FETT bort!:P


Mår bättre nu iaf, illamåendet har hållit sig borta i stort sett hela dagen...

Hoppas jag slipper de nå mer... vill inte må illa...!


Jobbat hela veckan, till helgen tänker jag va lite ledig:)

Har inte träffat Lillfrun på hela veckan men idag kom hon hem så vi låg o myste i sängen o pratade lite..

Sem kände jag att jag höll på somna o då titta jag upp o ser att Ongen har somnat:)

Så bar in henne i sängen sin, hon sover gött nudå:)

Så har myst på med mitt stora hjärta på soffan resterande av kvällen:)

       

Har varit lite upp o ner senaste veckan,

Har vare illamåenden, o lite tjaffs o massa jobb så har varit såå trött.

Sjukligt trött.. fattar inte hur trött man kam bli..

Är helt slut i kropp o knopp.. men förhoppnigsvis är bara tillfälligt..!


Nä nu ska jag fortsätta äta mina digestivkex o mysa med Älskling framför tvn!:)


          


Ska slänga upp lite mer bilder nån dag i vanlig ordning;)

Meen de får bli en annan dag!

Nu äre snart dax för sänga snart!:)


XoXo/S

Ovido - Quiz & Flashcards