Direktlänk till inlägg 1 december 2014

Magkatarr?

Av Sarah - 1 december 2014 11:50

Ingen julkänsla what so ever..:(
Försökte göra lite jul hemma igår på första advent o allt,
Men julkänslan infinner sig inte,
dels för lite snö, dels för att jag egentligen inte gillar att pynta så mkt hemma men det lilla brukar räcka..
o dels för annat skit som jag egentligen bara vill glömma..!

Har troligtvis fått magkatarr igen..
Som säkert beror på stress, inte för att jag känner mig stressad utåt sett men nån dold inre stress måste ligga o gro, brännande sjukt ont gör det o känns som man bara vill kräkas..

Har idag varit o tagit prover inför sjukhusbesök på måndag..
7 rör tog dom.. De e rätt mycket det!
Det jobbiga var att jag var tvungen att ta proverna mellan 10-11,inte ha ätit eller druckit nåt på 2 timmar före o varit vaken i 3 timmar..m.m.
Man blir ju som extra hungrig o törstig bara för att man inte får äta eller dricka oxå..!
Hann in i tid iaf det var huvudsaken..:)

Nu ska jag äntligen äta något, slå på lite julmusik o bara vara en stund!
Sen blir det kanske staden en sväng:)

Bjuder på en gammal promenad-selfie;)

Xoxo/S

 
 
Oslofru

Oslofru

1 december 2014 19:52

Hej! :) Jag tänkte bara att jag skulle tipsa om en tävling på min blogg, där man har chans att vinna en bilbarnstol till ett värde av 3000kr! Gå in och kika vet jag ;)

http://www.oslofru.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah - 13 november 2014 11:48

Usch va hemskt det är med ryggont! Jag själv har förslitningsskador i nedre länden, idag har jag en väldigt dålig dag, jag kan ibland tycka att jag har bra dagar o dåliga dagar gällande min rygg.. Har varit sådär ett tag, igår kände jag att jag ...

Av Sarah - 8 november 2014 20:14


    Helloo! Var på kryssning med mina fina på höstlovet, hade riktigt mysigt:) Dock lite missnöjd med frukosten, det som skulle vara varmt var kallt..blää:/   Köpte med mig lite dooleys, både vanlig o dooleys espresso. Lite svårt att hitt...

Av Sarah - 4 november 2014 05:53

Det är så svart ute så man tror det är natt när man ska kliva upp, det är det som är mest deprimerande med denna årstid, när det börjar bli mörkt! Hörde att det skulle toksnöa idag, nåt positivt är väl att det blir lite ljusare iaf! Nu måste ja...

Av Sarah - 1 november 2014 23:00

Har inte haft någon blogglust över huvudtaget.. Egentligen tänkte jag bara göra ett försök nu.. Som vanligt:) Min mormor är jättesjuk, känns som man bara räknar ner dagarna, fast hon är ändå rätt pigg trots den hemska sjukdomen hon har, var o fira...

Av Sarah - 21 november 2013 18:06


  Herregud de är år o dar sen jag skrev.. huua!   Varför inte ta bort skiten, i know, skriver de jämt... men då o då får jag lite skrivarlust o måste få skriva ur mig lite:)   Jag är inte världens bästa bloggare, siktar heller inte på att...

Ovido - Quiz & Flashcards