Alla inlägg under september 2012

Av Sarah - 28 september 2012 14:19



 

Gravida vänner och alla Oktober-Mammor:) 

     

 

Alla tre har vare o hämtat sin Babybox på Barnens hus:)

 


 

 

 

 

 


Mickan o Martinas magar:)


Helene ville inte va med på denna tyvärr..:(

 

 

 


 

 

Här är dom alla 3;)

Alla Goda Ting Är Tre:) 

............................

 


Fasen... e nästan så man blir lite avis:)

Man blir bra sugen på en till liten fisgroda:)

Lillfrun e ju stortjej nu, o tänk så mysigt med en liten nyfödd,

men inte än, inte än:)

Men det kommer väl så småningom får jag hoppas:)

Får låna Mickans lilla groda o snusa på istället:) <3

 

Xoxo/S

Av Sarah - 27 september 2012 21:38


Vilken jobbig dag idag... Noot!!;)
Kom på jobbet idag men hade inga ungdomar som kom.. Va bara i vänta ut i se om de kom nån..
Men härligt att få betalt för i dricka kaffe o läsa tidningar...:)

Kom hem till sjuklingen sen..
Huua att de jämt är så synd om karlar som är lite små förkylda...
Stackars jävlar;)

Har ännu inte lagt upp nå bilder..
Förlåt.. Men ska göra det:)

Avslutar för nu:)
Xoxo/S

Av Sarah - 26 september 2012 14:22


Men gud vilken trött människa jag är idag!! huua!!

Jag o älsk har städat hela morgonen,

vi skulle sen ta en bad o jag somnade i badkaret...(?)

så älsk bäddade ner mig så jag fick sova lite o vila upp mig inför jobbkvällen,

Åh de tyckte jag va en bra idé, känner mig lite piggare nu men usch långt från normalt..

Vet inte vad som hänt med mig, e så sinnessjukt trött nuförtiden...

Orken lixom har bara försvunnit....-HoHo, Vart tog du vägen, min ork?!:P


Näe vila sig en stund till innan det e dags att dra på jobbet:)

Ska även mysa ner mig i ett bad när jag kommer hem hit ikväll:)

Längtar redan vill jag lova!!:)


Tack Älskling!:)

PussPuss/S

Av Sarah - 26 september 2012 02:36


Tur jag har min älskling som håller reda på mig, yrboll som man e:P

Men han har oftast kollen faktiskt, mitt extra minne de där;)

Har jag tappat bort nåt eller lagt bort nåt så vet han oftast vart:)


 


Du gör mig så glad,min älskling:) <3

Kan nog inte med ord beskriva vad du betyder för mig..!  

 

Men någonstans på vägen hittade vi varandra, Jag förstår fortfarande inte hur..

Men jag är glad att vi fann varandra:)

 



Puss Puss Hjärtat Mitt:)


Hittade denna dikten på google..

Passar lite in på oss innan vi lixom blev vi...:)

   



Av Sarah - 26 september 2012 01:50


Jag kan inte sova..?

Jag som va sån tröttmössa, kan inte sova...

 

Ska upp om 5 timmar lämna Lillfrun på skolan sen är blir de inge vila innan kvällspass på jobbet..

Eller jaa som de ser ut nu så måste jag nog ta en sovmorgon,

eller jaa lägga mig igen efter lämningen på skolan!:)


Kärleken min har tyvärr oxå svårt med sömnen, så vi har varandra iaf:)

Funsar på o slå på en film o försöka sova till... hmmm...

Tar nog en gammal en från 07.. August Rush ..:)


......................





 

Detta är nog jag imorgon om jag inte får sova snart...

o helst gärna så här bra skulle jag vilja sova..;)

 

(Bilder lånade från google)



Gör ett nytt försök...


Natt Natt...



Av Sarah - 25 september 2012 22:35

Birsta idag med tre små tjockisar;)
Snällt menat såklart:)
3 st gravida, oktobermammor:)
Fint med magarna i vädret:)
Fyndade fleecefodrade regnkläder från Lindberg på barnens hus,50% rabatt så slutade på 299:- för både jacka o byxa tyckte ja va jättebra:)
Men Tack för idag iaf:)
Det gör vi snart om igen!:)

Men det var snålt på bilder;)
Näerå blev några knäppta men har ej datorn här så får bli imorgon istället:)

Mys med älskling i vanlig ordning ikväll, håller just nu på se en gammal film med Persbrandt, sista kontraktet från 98 även men oh vilken karl;)

Är bra förkyld känner jag, o jobb väntas imorgon, bara o bita ihop!:)

Näe fortsätta upp till sängen,
Tröttmössa jag!
Natti!:)

Xoxo/S

Av Sarah - 22 september 2012 23:27


Har plågats med halsont idag o har inte heller en allt för frisk karl heller..
Har försökt i kurera oss o bara tagit det lugnt idag.. :)


Spelat Wii med älskade ongen som höll på att spöa mig i tennis;)
Lördagsmys helt enkelt:)


Älskling o jag skulle se film nu till kvällen, men jag lever tydligen med en tröttis, han sover gött på soffan han:)
o jag kollar på filmen the avengers o bloggar, hänger inte riktigt med i filmen längre i känns som de kvittar:P


Dags att sova kanske, känns som sjukdomen står på andra sidan dörren,
Känner mig inte direkt kry..
Men hoppas jag klarar mig, va ju bara nu i veckan jag låg i feber o va dålig..
Vill inte bli sjuk igen, inte bli mer sjuk än jag varit, det lilla räckte!


Näe fortsätta med filmen eller sova?
Det är frågan..


Xoxo/S

 

Av Sarah - 19 september 2012 18:59

Goomiddag fixade han o filmmys i vanlig ordning ikväll:)
Hjärtat mitt<3

 

Du gör mig så glad:) <3

PussPuss!

Ovido - Quiz & Flashcards