Alla inlägg under november 2014

Av Sarah - 13 november 2014 11:48


Usch va hemskt det är med ryggont!
Jag själv har förslitningsskador i nedre länden, idag har jag en väldigt dålig dag, jag kan ibland tycka att jag har bra dagar o dåliga dagar gällande min rygg..
Har varit sådär ett tag, igår kände jag att jag inte kunde röra mig riktigt efter jobbet, har knappt sovit inatt o tur jag är ledig idag!
Ligger på soffan o ska slappa framför serier bara! :)

Så tänker strunta i o skriva mer!:)
Ska bara slappa o vänta till mina fina hjärtan kommer hem o tar hand om mig:)

Xoxo/S

Av Sarah - 8 november 2014 20:14

   

Helloo!

Var på kryssning med mina fina på höstlovet, hade riktigt mysigt:)

Dock lite missnöjd med frukosten, det som skulle vara varmt var kallt..blää:/


Köpte med mig lite dooleys, både vanlig o dooleys espresso.

Lite svårt att hitta drinkrecept på den sistnämda, men söker för fullt..:P

Tillslut hittar man ju något iaf :D

Om nån som läser min blogg som vet en drink på dom, så kom gärna med tips:)


Igår var jag ut med jobbet o käka på Allstar, maten var toppen o det var jättekul,

vi blev 4 som gick ut efteråt, men jag drog på mig en fruktansvärd huvudvärk,

så tog mig hem vid en 00.15 med bussen,

Huvudvärken blev värre o värre när jag satt på bussen,

när jag kom hem var jag så dålig så visste inte vad jag skulle göra,

ska tillägga att jag inte drack så mycket heller.

Mådde så dåligt när jag kom hem, men somnade tillslut iaf.



Mådde iaf mkt bättre när jag vaknade, men otroligt trött:)

Nu ska jag ta en kvällspromenad o sen blire mys med min fina:)

Min lilla fina sover hos en kompis så vi vuxna myser själva ikväll,

Saknar dock min lilla stora tjej :) <3


Ha en bra kväll mina fina:)


xoxo//Sara

Av Sarah - 4 november 2014 05:53

Det är så svart ute så man tror det är natt när man ska kliva upp, det är det som är mest deprimerande med denna årstid, när det börjar bli mörkt!

Hörde att det skulle toksnöa idag, nåt positivt är väl att det blir lite ljusare iaf!

Nu måste jag skynda,har massa att göra innan det är dax för att åka iväg på jobbet, efter en veckas ledighet!:)

Puss mina fina!

Av Sarah - 1 november 2014 23:00

Har inte haft någon blogglust över huvudtaget.. Egentligen tänkte jag bara göra ett försök nu.. Som vanligt:)

Min mormor är jättesjuk, känns som man bara räknar ner dagarna, fast hon är ändå rätt pigg trots den hemska sjukdomen hon har, var o fira henne häromdagen 89 år fyllda min danska härliga mormor!??
*Fuck Cancer*

Älskling o jag firade 1 års förlovning förra veckan, är det nu man ska gifta sig?? Haha nääe inte än iaf???

Saknar min fina bästa vän, var länge sen vi sågs nu:(
Du betyder för mycket för mig, vill inte att vi glider ifrån varandra, tyvärr känns det som det just nu :(

Var på kryssning med mina fina i tisdags, var väldigt trevligt o mysigt,
En liten minisemester blev det??
Nästa gång blir det nog kanske en solsemester, men vi får se??

Det är väl ca 1 år sen om inte mer jag skrev en inlägg här.. Ibland kan det vara skönt att skriva av sig lite!

Kommer försöka hålla bloggen vid liv men så duktig är jag inte på att skriva så det får bli som det blir ??

Tänder lite ljus o tänker på dom som fattas oss ikväll ??

Nu blir det mys med hjärtat i sängen framför en film eller nåt tv-program iaf??

Imorgon väntar nya äventyr, sista dagen på höstlovet ??

Xoxo//S

Ovido - Quiz & Flashcards