Alla inlägg under mars 2009

Av Sarah - 20 mars 2009 11:27


 Jaaa som sagt bloggtorka, känner att det händer mkt just nu o att det är mkt pluggande till tentan på måndag... så är väl därför jag inte hinner me mig att uppdatera men ska försöka bättra mig!


/Hur ska detta gå?!/


 -Mina Tankar Går Till En Kär Vän Idag-

Maximal Otur, Gumman!=/ Va jobbigt det måste vara, Huuaa!

Mina tankar finns hos dig, De vet du! *loveU* Kiss!


Annars dåe?!

Stressad över tentan bara mest.. Men helt okej nu när det börjar gå åt rätt håll igen..=)



Har ingen större lust att läsa för tillfället, ska göra mig klar nu...



Av Sarah - 11 mars 2009 11:47

Har inte så mkt o säga egentligen...

Vill bara säga att JAG TYCKER SÅÅ MKT OM MINA NÄRA o KÄRA!!

Dom ställer upp för mig i nästan allt, helt sjukt!


Önskar bara jag vore bättre på att visa min uppskattning,


Varför stuntar man ibland i att visa sin uppskattning?

"Att känna tacksamhet och att inte uttrycka det....

Är som att slå in en present och inte ge bort den.."     


(Sorry Mickan, Snodde ditt citat från din blogg)

-



Nu ska jag göra klart allt innan avfärd mot bvc o sen lämna datorn m.m

-HejSvejs-

Av Sarah - 9 mars 2009 18:31



.... Känner inte att jag orkar skriva, har därför inte uppdaterat..

Det ha vairt så mkt annat nu senaste tiden...


Meen ja..

Evelina ha  fyllt tre år nu<3 för ca en månad sen.. o då vet ni ju kanske hur mkt som ingår när ens lillhjärta fyller år..  Mkt...!

Skolan går väl bra tro ja, Hoppas ja iaf...

funderar på att läsa en sommarkurs oxå får se hur det blir me det...=)


Angelica fyllde 15 i fredags så vi hade kalas hela dan o så kom Tanja från sthlm oxå, o så hade hon me sig Bonnie(Brorsdottern) o Rusk, Iaf så fick Agge en moppe, Hårt nöjd blev hon!

Va på badhuset i matfors i lördags oxå me Eve, Natta, Bonnie, Angelica, Milcah, Zebbe o Josefine,Mamma o Sanna va oxå me men dom badade inte.

Men det va jättekul, barnen tyckte om det.. Nästa gång kanske man ska åka tilll paradisbadet..om man vågar ta me sig dom små dit hehe men de ska säkert gå.. men får se.=)

Idag ha ja fixat o donat me allt o lite till.. lite viktiga grejer oxå faktiskt...!

Men nu är d ordnat iaf.. D va ju bra iaf.!

*Tycker om mina Nära o Kära*


Har faktiskt blivit Faster oxå, till en liten Nikki, Bonnies lillasyster, som kom i torsdags!=)


 

Nääe känner fortfarande att jag inte orkar skriva...

får väl ta o lägga det här om ja inte orkar skriva mer.. får väl se....=/


Nu ska ta o slänga Tösen i badet sen fortsätta..

-Hejsvejs-



Ovido - Quiz & Flashcards