Alla inlägg under juli 2012

Av Sarah - 31 juli 2012 23:13

Hejsan hoppsan lillebror!:)


jobbar o sliter..
trött för jämnan tycker jag!
Vitaminbrist misstänker jag..


Färgade håret hos bästa frisörskan Hanna igår.. Blondie.. Fixade utväxten o fick en mer jämn blondfärg:)
O förra veckan va jag o klippte till frissa:) Är supernöjd o kommer nog fortsätta färga där nu oxå så man inte är o experimenterar o förstör håret igen som man jämt lyckas med tyvärr!
Bilder kommer snart..
Ska knäppa till några o få dom andra från Mikaelan :)


Har iaf bara 3 dar kvar till min o lillfruns minisemester på 4 dar kvar;)
Längtar verkligen.. Träffa släkten o sen får vi se vad de blir för bus för oss:)
Sen är de ju sista veckan på schema efter de.. Men jobbet fortsätter ju efter ändå:)


Umgåtts lite med grabbarna o tagit de lugnt o surrat ikväll,

Men dags o sova lite för imorrn blire lite kvällsjobb så får lite sovmorgon imorgon;)!

Jobbar så glatt nu när en fyr-dagars ledighet väntar;)


Puts o krom o Godernatter!


Xoxo/S

Av Sarah - 27 juli 2012 00:58

Blir som utloggad när de tar för lång tid.. Men kanske jag fick till de nu:)

App

Av Sarah - 27 juli 2012 00:35

Måste ju faktiskt testa nya appen..
Har dock skrivit om inlägget nu för tredje gången.. Blir utloggad när jag ska ladda upp bilden på slutet..why??

Så får bli ett inlägg med bilder sen som jag nämnde tidigare..

Dagen har iaf spenderats på dyket med Lillfrun o en gammal vän, sen dök lillasyster upp en sväng oxå, mkt trevlig dag måste jag säga fast att solen gick i moln rätt mycket:)
Föreslog iaf att vi skulle ta en öl eller flera nästa gång ;) Så får se då:)

Imorgon vankas jobb 7-17, ska försöka hinna in på körskolan oxå o så ska jag nog boka en tatueringstid med..
Blir nog 2 små denna gång innan jag kör på dom lite större projekten sen:)

Nu sussa lite iaf då:)

Xoxo / S

Av Sarah - 26 juli 2012 12:28


Oj glömde visst bort att jag hade en blogg ;)

Va nån som påminde mig häromdagen.. så lär ju skriva nåt..

Tatueringen är gjord o de kommer bilder,

men ska upp med lite andra bilder oxå somjag inte har tillgång till just nu,

Så tar alla bilder på en o samma gång o skapar en bildbomb lite senare..


Planerar min näåsta tatuering, o ska boka tid snart igen:)

Denna gången hos en annan tauerare!


Hänt mkt o körkortet ha ja börja med, men sitter som fast med teorin..

uscha, somnar så fort jag öppnar boken ;) Hahah!


Ledig dag idag o den spenderas med dottern:)

Min stora syter kommer hem idag, o har brorsdöttrarna med sig:)

Synd jag jobbar hela helgen, annars hade jag lätt vare hemma o spenderat helgen med dom..

känns inte som man kommer hinna se så mkt av dom tyvärr:(


Nää packa badväskan nu sen blir bad på Dyket:)


Hej svejs!!

Xoxo/S




Ovido - Quiz & Flashcards