Alla inlägg under november 2011

Av Sarah - 22 november 2011 10:20



Trött o less...!

Ont i knopp o kropp idag...

kul o vakna så?! Nääe!!


Känslan sitter kvar än.. usch...

Jag gillar´t inte.. iaf när jag inte vet vad de är...!


Ta sig i kragen nu.. o så får vi se..!



Av Sarah - 21 november 2011 15:53


FanFanFan!!


Varför gör jag såna saker som får mig att må dåligt?!

Jag får ta o glömma o gå vidare..!

Sen försöka fixa saker på vägen..:(

Jag är ledsen.. det va inte tänkt så..:(


Ledig dag idag o jag har inte gjort nåt alls...

skönt men tråkigt.. har haft massa tankar i skallen..

... i lördags fick jag en dålig känsla i kroppen..

kan fortfarande inte sätta fingret på vad de är eller vad de va...

Men den känslan sitter kvar o det har lixom ekat i själen o i huvudet hela dan..


Tänker på min bästa idag:(

Alla tankar till dig o styrkekramar! <3 <3 <3


Nu hoppas jag att kvällen avslutas så mycket bättre,

än den startade..!


PUSS

Av Sarah - 16 november 2011 12:53

om inte annat så får jag väl det innan det är klart!!
Fyyfaaen!
Den jävla mage tar livet av mig...
Sjuka jävla kramper.. har knappt sovit...:(
Fattar inte vad det kan vara för fel?!
Måste kanske ringa doktorn.. eller iaf sjukvårdsrådgivningen..!
Där kan man ju fråga iaf vad dom tycker man ska göra...!
Varför kan inget någonsin vara bra?!
Är det inte det ena så är det de andra:(
Eller helst båda samtidigt... !
Näe.. nu vänta in Mickan sen dra en sväng innan det är dags för jobbkväll igen!
Börjar 17.30 så känns som att denna jobbkvällen kommer gå jävligt fort ;)
Skönt de oxå.. gick ju galant igår oxå;)
Puss

Av Sarah - 16 november 2011 00:51

Alltid är det nåt...Fan fan fan!!!!Miljoner tankar nu... Huvudet går på högvarv:/

Blir så jävla ledsen!!


Vad fan.. Hjärna eller hjärta?

Helst båda.. Men nu då?!

Måste följa känslan..

Sen får vi se!


Imorgon träffa bästa Mickan så jag får lufta ur lite!

Få en annan syn o annan åsikt!!

Puss

Av Sarah - 14 november 2011 17:21


     

 Jobbig dag!

Har sovit asdåligt pga nå jävla kramper i magen..

som jag oxå haft hela dan.. de gör så sjuukt ont emellanåt...!:(

Så fort jag äter blir de värre...:/ Måste kanske ringa Vc då..

ääh det går över.. hoppas jag!

Men har ändå varit en bra dag idag..

trots lite tråkiga besked om min praktik som skulle ha börjat idag..

o andra konstiga tråkiga "rykten" eller vad jag ska kalla det..!


Jag går min egen väg..!

o jag har tagit första steget ur mitt vägskäl...!

Jag chansar.. o det är väl det man ska göra..:)

Jag hoppas, tror o vill.....!:)


Har spenderat dagen med Bästa Mickan..!:)

Tack för idag gumman! <3

   

Bästa Mickan:) <3

 

Fina utsikten nere vid ljungan förut idag:)

   

 

och en jävligt trött Jag:)


Dyka ner i skolböckerna kanske?

Se om jag hittar motivationen igen.. men verkar lönlöst just nu!

Sen blire en promenad i mörkret i skogen.. därför man har pannlampa;)


Lillebroor..Grattis på födelsedagen:)


Försöka få i sig middag.. magen krampar ännu mer när jag äter:/

HejSvejs!

Av Sarah - 14 november 2011 17:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah - 13 november 2011 19:37


I all ära;)


Igår var det barnkalas på badhuset o sen mys med Kickigumman då jag hade dagpass på jobbet idag!

Mickan hämtade mig i morse o vi for in o gjorde vårat;)

dagen gick ändå fort.. eller nåt.. dock stressade jag lite i onödan på slutet..

men de gick ju:) Kom hem o så jag iaf fått lite uppgifter gjorda o några inskickade oxå..

Väntas på svar o lite feedback nu bara..!


Skickade en hälsning till papps imorse o sen efter jobbet ringde ja ett litet samtal oxå!

Länge sen ja pratade med papps nu, men känns som jag haft för mycket i huvudet på sista tiden..

Jobb o skola o en hel del annat..!



Nu börjar jag hitta tillbaka på rätt spår igen..:)

Ska ta o hälsa på neröver nå snart..

måste hitta tiden bara, mycket med skola nu när den snart är klar,

samtidigt måste jag jobba oxå för att få in pengar nånstans ifrån!


Jag har haft Mr X i huvudet hela dan.. idag igen;)

Fattar inte vad som hände... kom in i mitt liv på ett bananskal, typ ;)

Även om vi visste vilka vi va innan så känns de hur bra som helst nu,

när vi börjat lära känna varandra mer!:)


Dyka ner i skolböckerna igen kanske?!:)

Hejpa!


Av Sarah - 12 november 2011 20:18



Hade man varit lite med i svängarna så hade man inte missat Plura på Aveny ikväll!

Lite sur över det.. men får se till o se han nån annanstan:)

Ovido - Quiz & Flashcards