Alla inlägg under februari 2011

Av Sarah - 9 februari 2011 16:15

Börjar bli lite smått less över att jag inte har internet...:/

Men ha låna syrrans nu iaf.. ska snart iväg o jobba...work,work work...


På lördag fyller Lillfrun 5 år...:)

tiden går så sjukt fort... oj oj, så har varit på skolan idag o sen blev det lite shopping, presenter o ett par byxor till mig själv.. har ju trots allt gått ner 9 kg:)

o lite mer ska bort, har varit ut o gått nu ett par dar på kvällen,

o ikväll blire de jobb så då ska jag gå lite till:)

Känns skönt att man kommit igång lite..:)


Nu ska jag plocka ihop mina stuffs sen dra mot jobbet om en stund:)


xoxo

Av Sarah - 3 februari 2011 15:01

Tjabba...Gick ju bra de här, haha... Nää men har Inge internet förtillfället...Har oxå en massa plugg just nu.. Började ny kurs igår, utvecklingsstörning/funktionshinder....:)Den verkar bra iaf.. Men uppgift i det o så har vi en fet gruppuppgift om stroke oxå..Jaa, de ska funka, de ska gå... De kommer att gå bra:)Är trött idag... Trots att jag dock kommit igen med sömnen, sover ju iaf hela nätterna,o lite till känns de som, ändå trött?!Fattar inte lixom, men jaa får sova iaf... Haha..Nu blir de till att läsa lite o sen hämta Lillfrun min <3 o så blir det mys i vanlig ordning:)Sen blir de till att jobba lite imorgon o så fredagsmyys såklart;)xoxoSkriver från en iPad o får lixom inte till texten som jag vill..Så de ser lite konstigt ut, hehe ;) puss

Ovido - Quiz & Flashcards