Alla inlägg under november 2013

Av Sarah - 21 november 2013 18:06


Herregud de är år o dar sen jag skrev.. huua!


Varför inte ta bort skiten, i know, skriver de jämt...

men då o då får jag lite skrivarlust o måste få skriva ur mig lite:)


Jag är inte världens bästa bloggare, siktar heller inte på att bli de;)


Just nu är jag ute på jakt efter en klädställning då vi inte har nå garderober här hemma..

Joo det finns men inte så många o så funktionella som jag vill ha...

sen skulle inte alla kläder inte få plats även o jag försökte..

Antingen en klädhängare, eller ny lya med fina funktionella garderober, eller båda kanske?:P


Hållr på för fullt att leta klädhängare i trä,

verkasr vara sårt att få tag på, då alla vanliga affärer bara säljer stålställing som är fula, 

och ej värd priset... o ska man ha nån i stål, då ska den va fin, funktionell o bra pris!

I Hope I Find One!!



Denna e rätt schysst, ser ut som dom gjort den av en gammal sänggavel på nå sätt!:)

 

Googlar för fullt, o det är en lång väg o hitta rätt!

har jag tur kanske pappa snickrar ihop en snygg en oxå;)


Nää googla vidare, natta lillfrun, o sen filmmys med <3:)


Trevlig kväll:)


XoXo//S


Ovido - Quiz & Flashcards