Alla inlägg under december 2012

Av Sarah - 21 december 2012 00:55


Vad är det?!:/

Eftersom jag sovit ca 6 timmar senaste 2 dygnen så fortsätter vi på den banan o ligger återigen sömnlös..

Älsling sover o snarkar på han..
Men han va bra tröttis nu ikväll oxå..
Men de borde ju ja oxå va?!
Hmmm.. Varför kan jag inte sova?!

Har jobbat långkväll o har varit en relativt lugn kväll o dom gillas:)
Blir jobb hela helgen o det gillas då jag jobbat väldigt lite denna månad...
Huua kan bli en jobbig kommande månad..

Måste försöka komma iväg o köpa dom allra sista julklapparna i helgen oxå.. Hoppas jag hinner med mig imorgon efter jobbet jag har o göra:)

Näe försöka krypa upp hos bejbii o sova kanske.. Hoppas på lite sömn nu!

Btw.. Sorry för dålig uppdatering...
Meeeen that's me;-)

Xoxo //S

Ovido - Quiz & Flashcards