Alla inlägg under januari 2009

Av Sarah - 29 januari 2009 21:41

Sitter hemma... Döötrött... fattar inte va d e me mig..=(

Känns konstigt.. tankarna far bara runt.. va är dt som e konstigt, känner ju att nåt är lite skevt.... meen kan inte komma på dt riktigt, eller kanske inte vill komma på dt, mysko iaf... jag kanske blundar bara o är väldigt blåögd...


Har iaf vare me mickan idag då som sagt.. vart birsta o ett par nya mysbyxor... meen ha vare helt off idag oxå pga huvudvärk o massa konstigt.. Why?


Nääe måste sova... fast ja e dötrött kan ja inte sova.. försökte verkligen meen inte då.. får väl se om ja somnar på soffan framför tvn istället då....


Natti...

Av Sarah - 29 januari 2009 10:59

Då satt man på komvux då, väntar på att mickans lektion ska bli klar så kan vi dra mot staden sen=)

Försöker verkligen plugga o skiva den här sammanfattningen... faast kan ju inte sitta så länge eftersom jag får så ont i skallen.. pga ögonen...

måste fixa det här me glasögonen... Meen annars är det bra, allt rullar på.. än så länge...=)


Man hinner fundera mkt när man inte kan sova...

tankarna far runt i skallen som ett yrväder... HAde oxå grymt ont i skalllen igår efter jag kom från middagen o den tänkta bowlingen som inte blev av... Undrar kanske eftersom jag vet varför jag får ont i skallen nu så kanske det sitter psykiskt att man får mer ont i huvudet än man annars brukar ha, skallebanken sitter ju i längre.. meen inte för ofta för då skulle jag inte stå ut.. äh här sitter jag o pratar om min huvudvärk.. "Dt e väl inte er huvudvärk";)


Nääe ska väl ta o göra lite nytta medans ja nå batteri i datorn...

Pusskram på er...


Av Sarah - 29 januari 2009 00:33

Har då haft en händelserik dag.. men mkt o lite att göra...

Jag började me att lämna lilltrollet på dagis, sen åkte jag vidare mot stan o styrde fötterna mot österro(Där jag har haft praktik) o hälsade på, sa även till att dom kunde ringa mig om dom behövde vikarie..=)


Åkte till stan igen, gick o tog en kaffe på gamla skolan me Elaine, sen blev det synundersökning... det va såå roligt... eller hur va dt nu....

Fick iaf reda på att jag hade nåt som hette(som jag kollade upp va dt hette nu på google eftersom jag inte kom ihåg dt), Astigmatism,    Enkelt förklarat så är mina hornhinnor INTE som dom ska vara... svårt att förklara, vet ju knappt själv hur det kom sig att jag fick det här, tur att jag kollade synen iaf... Men fick då iaf ett svar på varför jag kisar så mkt o varför jag har ont i huvudet så ofta.. det va därför...hmmm så nu väntas glasögon, Jaa Sarah ska bli brillsnok.. men tur att det va såå billigt.... iofs så kostade bågarna 1 kr meen glasen bara gick ju på 2600 ca... fyy faaan... jaa får väl skrapa ihop.... vill ju inte gå omkring o ha ont i skallen hela tiden me ett treo rör i fickan.. nää dt här ska väl ordnas..... o sen så skulle vi käka å bowla me gamla klassen, vart iaf middag o en massa prat bara...

meen dt va kul iaf.. tack för en trevlig kväll=)

Evelina fick då alltså sova hos mormor hon inatt... meen lika glad e hon=)


Imorrn ska ja me mickan en sväng på skolan sen blir dt väl stan...

sen hämta lilltrollet på dagis....

sen blir dt samma gamla igen... eller jaa lite plugg oxå xåklart=)

Middag,bolibompa,kanske nalle puh... sen plugga oxå...


Men pussokram till mina näraokära!=)


Nattinatt.. Hörs imorrn eller så....

Av Sarah - 26 januari 2009 21:15

Hon som skriver så mkt är tillbaka...


Har börjat plugga nu då, har lite att göra så kommer väl inte få så mkt bloggat ändå.. sitter hemma framför datorn o tittar runt- mest på facebook- men spelar oxå då eftersom ja inte kan göra så mkt mer innan jag får hit en skrivare o får alla litteratur. känner att jag har lite skolgrejer kvar att fixa... o dt måste göras fort, känns dt som...mkt ska göras som sagt....


Annars då... Joo då dt funkar.. Evelina fyller 3 år snart så då blir dt kalsande=) Ska fixa massa till d oxå... meen dt går...

Har varit på möte på kommun gällande praktik.. eller förresten VFU som det heter nu me ett finare ord... va ju massa bra o veta så det här ska gå så bra så... Ska oxå på synkoll i veckan... måste titta ögonen:P

Jag som hade så mkt i huvudet som jag tänkte skriva men nu så vart dt nästan tomt....


Kanske bli en sväng på stada imorrn då.. får se vad som bestäms=)

Meen ska väl ta o sova en skvätt kanske men dt lär knappast hända:D


(Vissa personer måste ha nåt fel nånstans, när man inte kan förstå vad man säger utan måste älta samma jäävla skit om o om igen.. va är det som är så svårt att fatta?!? Måste jag bokstavera åt dig eller???)





Ovido - Quiz & Flashcards