Alla inlägg under februari 2012

Av Sarah - 14 februari 2012 15:37


Alla skriver om alla hjärtans dag!

Det tänker inte jag göra...


Bästa tjejen <3 fyllde 6 år i söndags:)

Grattis! Älskade, älskade unge!!! <3 <3 <3

Tyckte de va bara igår hon va nykläckt juu!


Huuga lillfisa!!

Nu inte så liten längre!!


Älskade Unge!! <3 <3 <3


Skola till hösten oxå.. huua tiden går foort!!

Denna månad ska jag börja med mitt körkort..:)

Ska bli så jefla skönt, att jag inte gjort de tidigare??:P

Lätt att va efterklok;)

Hoppas på mkt förändringar denna månad!:)

Känns som de behövs:)


Xoxo/S 

Av Sarah - 4 februari 2012 19:17


Är så jävla trött på detta nu... 

vilken jävla lördag... hade kunnat vare mkt trevligare om jag sluppit denna jävla huvudvärk!

uusscchaa... skapligt less... ! tror ja fortsätter sover... förlåt min prinsessa..:(

Men mitt huvud orkar inte mer..!


Finns för mkt som är jobbigt nu...

måste ta tag i det, men det är inte alltid man får ett gensvar lixom..

även om man önskar sig det så är de ta mig fan svårt!!:(


Finns bättre saker att ödsla tid på!

Fokus på annat nu:)


Xoxo//S

Av Sarah - 2 februari 2012 23:11


Fyy fan vad jag är less på folk som bara ser sig själv hela tiden!

Sätt något annat i fokus för en gång skull!!

Trodde jag kände dig, men jag verkar ha haft fel..

fattar inte varför de ska lallas hela jävla tiden!!


Jävla liv jämt... är så jävla trött!!

På allt runt omkring... o om folk inte ens tror på vad man själv har o säga längre!

Är jag så jävla svår ja?! o att folk i min närhet inte ens tror på mig..

man blir ju minst sagt besviken... nog för att jag är inte världens bästa människa nu..

meen jag försöker ändra på det... jag vill men kommer ingen vart..

det är inte med min mening nåt av de här.. jag ska ändra på det..!


Snart tatureingsdax..!!

Men vet inte vem som ska få äran att göra den?!

Den som lever får se;)


puss hej!

Ovido - Quiz & Flashcards