Alla inlägg under mars 2010

Av Sarah - 30 mars 2010 08:45

..är de som står på schemat idag...

Både inskrivning o sen nå aktiviteter..

vet inte riktigt va de va... meen jaa får väl hoppas att de ger nåt.

6 veckor på lernia då, vad ska detta ge?

Jag hoppas väl på att de ska gå bra iaf...eller iaf en knuff i rätt riktning..

..hoppas jag...:)


Sov över lite i morse då jag skulle lämna Lillfrun på dagis,

men de gick ändå, trots en trött liten tjej..

Mamman va oxå jättetrött men de vaknar sakta men säkert till liv..:)

En kaffe i stan innan Lernia tro ja...:)


Nää nu göra ett sista ryck o sen dra iväg till bussen..:)


HEJ-SVEJS!

Av Sarah - 27 mars 2010 12:13


Ojj...

Vart lite länge sen man uppdatera då.. SORRY!


Blev iaf så att vi blev kvar i gävle hela denna vecka som varit oxå,

Varit jätteskönt o haft så trevligt o kul:)

Sista dan me penicillin idag oxå... vilket passa ypperligt bra ikväll

då de kan bli lite galej..:P Vem vet..?!:)


Mormorn har saknat sin lillfis så mkt att hon ville ha henne inatt:)

Vilket passar ypperligt som sagt, ska oxå jobba lite imorrn,

men man klarar ju av en liten utgång då...;)

Man kan ju ta de lite lugnt menar jag.. hahaha...


nää ska packa ihop lite nu o så.. fixa håret..

Jaa just de... BTW, har ju klippt mig, är så nöjd..

Men vilket oxå innebär att jag måste platta håret varje dag.. haha!


Jaa de kanske dyker upp nån bild nån dag snart... vem vet..?!;)


HEJ-SVEJS!!


Av Sarah - 21 mars 2010 11:23


Gävle denna helg då...

Började lite snyggt på fredag natt o fick ringa sjukvårdsrådgivningen...

Fick återkomma på lördag morgon, fick en tid här på södertull här i gävle o dom konstatera att jag fått bihåleinflammation, i bihålerna bakom pannan?!

eller nåt sånt...fick en penicillinkur o en kortison-näspray som jag ska ha en månad varvad med vanlig näs-spray... IAF, DET GÖR SKIT ONT!!!!

Känns som mitt huvud håller på att sprängas, o hostan gör de inte bättre..

USCH!! Om jag bara kunde slippa hostan under tiden jag har detta...


Förutom att jag har haft jävligt ont så har jag haft så kul o bara myspys hela helgen, med mkt skratt o bra väder,(förutom idag), Kalas igår...

o Mkt Guitarr Hero då.. fyy så roligt... vill egentligen inte åka hem..

men Eftersom jag ska på lernia så stort imorgon bitti så måste jag de..

Tror jag återvänder inom en snar framtid..:)


Nää nu ska jag va social...

Hej-svejs!

Av Sarah - 18 mars 2010 21:57


Efter en sjukt spännande match..

o efter sudden så blev de tyvärr förlust.. den här gången..

som sagt Bäst av 7 som gäller...

Kom igen nu timrå, nu jobbar vi igen de här!!;)


 


Av Sarah - 18 mars 2010 19:53


Har vare på Af idag.. tur man fick en trevlig handläggare!!

blev iaf inskriven på Lernia, 6 veckor, Jobbcoach o shit!

Börjar på måndag iaf.. sen får vi väl se hur detta går..!


Annars, fortfarande sjuk.. eller jag lite bättre är de iaf..

Nässpray är bra skit!!:)

Halsen börjar kännas mkt bättre o hostan gör ej längre ont,

men allt ska väl gå åt rätt håll nu...:)


Sitter o glor på hockeyn hemma nu, TIMRÅ IK -HV 71,

hade vare kung att vare på plats,

men kände att jag helt enkelt inte hade orken,

så som tur va visade dom matchen på Kanal Nio:)

Såklart man måste kolla som de trogna Timrå Ik-Fan man är!!:D

Sen att slutspelet dragit igång oxå gör de hela ännu mer spännande,

Bäst av 7 som gäller nu..

Timrå leder i just detta nu, andra perioden har precis startat...

Nää återgå till matchen nu då.. måste ju hänga med i svängarna..:)


 

HEJJA TIMRÅ!! ;D


HEJ-SVEJS

Av Sarah - 16 mars 2010 19:28


SJUK?!?!

Njae, sjuk o sjuk är jag väl inte, men förkyld o tok hosta..

..ingen feber tack o lov!:)

Men varför just denna vecka?! Men vem vet kanske de inte gör nåt,

kanske nån kommer o tar hand om sjuka lilla jag ändå?!;)

Haha jaa vi får väl se...:)

Jaja är väl bara o ta o hoppas att de går över FORT!!


Stångå loppet idag på Lillfruns dagis, hon va så duktig så..:)

med tanke på att hon inte åkte så mkt på skidorna så gick de jättebra:)

Hann inte med o knäppa nå bilder när hon åkte tyvärr,

men här sitter hon o rebecka o käkar korv o pustar ut efter loppet:)


Sen så for vi bort till Sanna o barnen o dom "stora" barnen fick leka,

o mammorna prata lite skit:)

Sanna bjöd även på lunch så blev pannkaka för barnen:)

Tackar för det Sannan:)

 

Evelinan o Nathalie äte pannkaka:)


O Lilla Linus är hårt nöjd efter sin banan:)


Sen när vi kom hem idag va det bara o vänta på sina mary kay prylar..:)

o efter det kom mickan o vi gick en sväng på ica o snackade lite shiat:)

Ibland är de bra skönt att få ur sig saker o ting.. eller vad säger du mickan?!:)


Evelinan va en trött tjej o slocknade nu i soffan under tiden jag gjort detta:)

Så ska väl ta o flytta in henne i sängen o sen mysa ner mig i soffan,

o se om de är nå bra på tv'n ikväll, vilket de säkert är...:)


HEJ-SVEJS

Av Sarah - 12 mars 2010 19:53


Avslutar denna lååånga dag med några glas vin tillsammans med veronica, ungarna parkerade vi framför pippi långstrump..:)


Soft dag med fiin väder..

Evelina vaknade inatt o hade ont i huvudet, antagligen för hostan, så hon fick stanna hemma från dagis då hon var en trött tjej i morse, hon sov ett bra tag o till o med mamman vaknade före...:P De kallar vi sovmorgon:)

Vaknade oxå till fetaste solskenet, hade önskat att de inte blåste så mkt ute o några plusgrader till hade inte vare fel, då hade nästan vädret varit perfekt..:)


Längtar till sommaren nu..ååh...

oh ser oxå fram emot om man får någe jobb då¨oxå..

Sommarlov, sommarlov... !!:D


Jobb imorrn på NSK, lite slantar ramlar in iaf:)

Sen hoppas jag oxå att denna helg går RIKTIGT FORT!!:)

Längtar till måndag.. HAHA man längtar aldrig till måndagar annars..

Men nu gör jag de..:)) Vad kan de bero på?!;)

Eller längtar inte till just MÅNDAG utan till hela veckan...;)


Har färga håret på Veronica precis, hon har precis sköljt ur o torkat håret,

så jag väntar me spänning på resultatet;)Hehe..:)

Nu ska jag återgå till mitt vinglas o vara lite social:)


HEJ-SVEJS!

Av Sarah - 9 mars 2010 21:53


Vet inte riktigt vad jag tänker ge mig in i för nåt..

men jag hoppas att de för något bra me sig..

tycker iaf att de känns bra just nu trots allt runt omkring..:)

Tänker på...... mkt nu....;)

Positiva tankar iaf.. And I like it...;)

Jag menar man måste ju våga satsa lite iaf.. även om de tar tid..

Skynda långsamt brukar man väl säga...;)


Evelina fick sova hos mormorn ikväll,

skönt då hon inte sovit riktigt på 2 dygn så mamman är trött!

Var på Mary Kay party ikväll oxå, vilka förjävla bra produkter, OCH förjävla dyra,

men de får de faaan vara värt:D

Imorgon ska vi på Ögon o checka Lilfruns syn igen o se om den blivit nå bättre:)

BTW, Gårdagen...säger bara MYSFAKTOR PÅ HÖG NIVÅ!!

AND ME LIKE IT...;D


Nää nu Cougar town.. sen nattning:)


HEJ-SVEJS


Ovido - Quiz & Flashcards