Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Sarah - 23 oktober 2008 17:54

Heeej.. Hur hamnade man här? Jag, Blogga? Ahh tydligen så uppenbart att det blev så...haha..


Min helg var verkligen den bästa helg jag varit med om på väääldigt länge, var nämligen på kryssning, dubbel kryssning faktiskt, Viking Lines Cinderella, Färjan Ni Vet;) Jaa det finns mkt att säga om denna kryssning, alldeles för mkt, Säger bara Kropparna i Trim... :D

Det som händer på båten, Stannar på båten;)


Just i detta nu sitter jag hos Mikaelan och har färgat håret bl.a och nu väntar man på bussen så jag kan få komma hem och pussa och krama min lilla Prinsessa=)

 Sen blir det soffläge och bara softa.. Ska upp på kursen imorrn, sista dagen, sen blir det förhoppningsvis praktik.. eller va hette det nu, Traineeplats=) haha..






Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards