Alla inlägg den 26 november 2008

Av Sarah - 26 november 2008 16:00

Började dagen med sovmorgon*skönt* sen vid 9 så hade vi samtal på dagis..

allt gick bra,mkt som blivit bättre gällande evelinas nypningar, inget alls på ett bra tag nu..=)

Sen kollade jag på ett par skor som jag så gärna vill ha meen såå dyra..

Åkte in på stan o luncha lite me Elaine o Karin... Gott som fan!=)


Kl 13 så började jag kursen..(Slapp friskvården idag=)..)

Försökte söka lite jobb..men som vanligt fanns det inga nya att söka..

Sen vid 14 styrde jag mina dojor mot mikalean..=)

Gick på ica handlade lite och gick hit till henne o började baka bullar,

degen ligger på jäsning o ska väl titta om det blir nåt av degen=)

Sen ska jag hämta lilltrollet mitt vid 17... Hem laga mat...


Ringde till Ögonkliniken idag..  Evelina måste dit o kolla på ögonen som kanske inte verkar vara som dom ska.. Hon kollar lixom inte riktigt, typ snett när hon ska kolla på film o tv o.s.v ena ögat kanske inte ser så bra=( Så fick en tid diekt, tror dom skämdes lite när vi inte fått den kallelsen som vi skulle ha fått i somras, då fick dom tamejfaan fart så fick en tid på onsdag..=)


Ska avsluta nu... kolla degen... o.s.v



Vill oxå säga att vissa kan ju ta och skärpa sig..

Faan det finns gränser...


Pusskram på er...


Praktik imorrn..=)

Ovido - Quiz & Flashcards