Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Sarah - 14 juli 2009 22:40

Men hallojj!

Ska man försöka sig på att få denna blogg att funka nu eller??

Jaa vi får se hur länge det går :P


Känner mig anti, mot vissa,o mot mkt annat, lite ignorerad oxå kanske...


"Finns det något som gör en mer ledsen eller nedstämd än när någon ignorerar än. Det enda man funderar på är vad man har gjort eller inte har gjort?!.

Känner mig lite som ett frågetecken. "


Hoppas det går mot de bättre, Motbevisa mig gärna vettja ;)


Dagen har bestått av lite jobb, sen drog jag o Evetill mickan o vidare till stan, grymt härlig eftermiddag iaf... kommer lite bilder..:)


Nu sitter ja hemma o funderar på att lägga mig o vänta på att John Blund hälsar på... vad ska råda bot på detta, somnar ju aldrig i tid hinner inte somna förrän jag ska upp igen.. däremot har jag en dotter som gärna sover lääänge på morgnarna, lite jobbigt att få upp henne när hon ska på dagis...

Men jaa försöker återigen...



-Återkommer- :P

 


Ovido - Quiz & Flashcards