Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Sarah - 6 maj 2010 20:56

OJJ!

Återigen, har de blivit så att jag inte orkat bloggat nåt..

Sorry for that!!:)


Idag så for jag till mickan tidigt imorse...

Dom skulle byta fönster där men inte hann dom dit o göra klart..

dom håller väl på i hela huset så de tar väl sin tid...


Vi for in till stan o åt lunch me Micke sen åkte vi o köpte en present till min kära mamma oxå, som fyller år idag GRATTIS MAMMII!:)

Åkte hem o softa lite hos mickan innan jag åkte vidare o hämta lillfrun,

för att sedan åka upp till mamma o fika o fira henne!

Lillfis fick sova hos mormorn ikväll oxå,

Mamman behövde lite sovmorgon imorrn ;D


Varit tokfint o skönt väder idag oxå,

det får mig mer att längta efter den härliga sommaren...

Fick några schyssta bilder på Lilla Chanel oxå, även hon njöt av solen!!:)




    


Nu ska jag krypa ner framför tv'n:)


HEJ-SVEJS!

Ovido - Quiz & Flashcards