Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Sarah - 21 januari 2011 19:46


Hej hopp.. sitter i kvissle ska sova här inatt då jag börjar jobba kl 7 imorrn..

Går ju lixom inte så många bussar vid strax före 7 på morgon på helgerna...

Men då går det ju att ordna på annat vis som tur är;)


Nu ska jag softa o bara vara ett tag..

Här kommer originalet på -håll ditt huvud högt- 

Den som jag la ut igår med Olle, o nu hela låten..

Sjukt skön:)

Av Sarah - 21 januari 2011 12:26

Jag har nu jobbat till 12, hade en väldigt lugn dag:) Men de slutade inte där, fick ett till pass till kl 17:)Ska jobba imorgon oxå:) har lite pass nu iaf o det känns bra, ge mig gärna mer pass;)Så sprang bort till mickan på lunchrast o som vanligt så nördar vi vid dator o ipad;PMen sån är vi.. Haha jaa nä nu ska jag vara lite social iaf innan det är dags för jobb igen:)Hej svejs;)

Ovido - Quiz & Flashcards