Alla inlägg under november 2011

Av Sarah - 12 november 2011 20:08



Åååh händer så mycket..:)

o jag är så glad.. nu måste jag bara hitta motivationen att plugga...

göra sista rycket så man blir klar i dec nu.. känns som det är låång väg kvar..

men måååste klara det!!


Du finns i mina tankar hela tiden...

Undra om det är därför man är så tankspridd;P


Mys med bästa Kickan ikväll då det blir en dagpass på jobbet imorrn..

Menar jobbar ofta bara kvällar.. men lite omväxling förnöjer;)

Plus att jag får in mer timmar.. vilket jag verkligen behöver!

Hade mer än gärna spendera kvällen nån annanstans men blir inte alltid som man vill;)


Nu ska jag se om jag får ihop sista på en uppsats som skulle varit klar för länge sen..:P

Eller den är i princip klar.. bara slutet som ska göras.. som med alla andra uppgifter:P


Hejsvejs! <3


Ovido - Quiz & Flashcards