Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Sarah - 3 juli 2011 13:15


Vill oxå Gratulera min bästa fina MickanPickan:)

Bästa vännen, o bättre får man nog leta efter...! :)


Hon o Micke är i Sthlm på en lite minisemestertripp:)

Hoppas ni har de bra, ses när ni kommer hem:)


Bjuder på lite bilder, hoppas Mickan inte misstycker ;)         

Ett Stort GRATTIS till dig gumman:)

Av Sarah - 3 juli 2011 12:37



Oh yes, Iam trying...:P

Känns dom de är bara jobb som händer nu..

fast händer ju en massa annat oxå,

men grejen är man ska ha ork oxå till lille bloggen här..:)

Ska försöka o jag försöker igen:P


Hände massa jävla skit igår.. men de tänker jag inte ta här..

men kort o gott, massa onödigt bråk o sen urartade de sig..

Jäävligt onödigt anser jag!

Blir så irriterad på folk som inte kan bete sig...

sen att de lätt händer i det tillståndet är ju en sak,

men man kan väl sen låta de vara?!

Måste man fortsätta när ingen annan gör de?!


ÄH, nu ska jag ladda om inför jobb igen...

Liite sömn kanske, liite mat... sen så fit for fight:)


xoxo/S

Ovido - Quiz & Flashcards