Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Sarah - 27 januari 2012 11:00

Lillfrun var tooktrött imorse, hon ville inte alls vakna..
men beror kanske på att hon heller inte ville sova igår kväll så de blev sent..
jag som är morgontrött va upp tidigt som tusan ja..(?)
Jag fattar inte, hon brukar få väcka mig annars:P
Just nu är jag hos bästa Mickan, vi hänger o tar det lugnt, sotarn var här nyss:)
Vi laddar för kvällen bravader med några av kollegorna:)

Kommer bli sjukt roligt:)


Ska dra oss mot stan o fixa festblåsan o lite annat smått o gott:)

Sen blire färga håret om tiden finns till då, de ser ju inte förjävligt ut nu heller så att säga:)

Ääh fixa lite nu innan vi drar:)


Ska ladda upp bilderna nåndag på tatueringen, KANSKE;)

Vill ju inte avslöja nåt innan den e klar:)

Eller ja inte mer än det jag redan skrivit:)


Xoxo/S


Ovido - Quiz & Flashcards