Direktlänk till inlägg 19 november 2008

Same same but different....

Av Sarah - 19 november 2008 12:57

Samma visa, Samma jobb, varje onsdag...

ska det nånsin ge med sig? Ska man få ett jobb?

Jag VILL plugga... Jag vet vad jag vill jobba med... har sökt utbildning, Hoppas jag kommer in.. om ca 3 veckor får jag reda på om jag har kommit in.... *Väntar,väntar*


Har ju iaf tjänat lite extrapengar genom att få gå som vikarie ett par dar.. hoppas på mer...=)


Nu fick jag även reda på att vi redan har slutat.. ändå sitter man här... ska man hitta på då då..? kanske stan en sväng...=)

Näe man får väl hitta på nåt då... Inte sitta och slösa massa tid här mär man inte behöver... Kanske hämta lilltrollet tidigare från dagis och mysa lite=)

Får se va som händer..=)


Pratade me mikaelan en sväng.. ska nog möta upp henne om ett tag...=)

Satt och kolla lite på vänners bloggar och annat..

Inser nu att man har glidit ifrån många och att man inte tar sig tiden att träffa dom fast man borde... det är synd.. Saknar ju dom... Måste verkligen ta mig tiden... hitta på nåt, man får planera och pussla så det passar för alla tror jag.. får väl ta nån till hjälp och göra nåt....


Det är absolut inte samma som förut.. allt förändras, det går ju inte att ändra på, tråkigt nog...Men allt förändras ju inte till det sämre som tur är,

allt som krävs är ju lite planering och annat dylikt.

Man missar mkt händelser... man hör mkt... och annat... men det är verkligen inte samma som att träffa sina nära och kära och prata om saker och ting och massa gamla minnen...!


Just nu tänker jag mkt, alldeles för mkt...

Varför blir det så här? ja det är väl kanske så de förändras eller så glider man bara ifrån för att det händer saker som förändrar ens livssituation, och så är det ju för alla.. går ju inte att undvika....

Får ta och göra nåt åt detta... *Ta tiden som man har tillvara*


Nä nu får mikaelan ringa snart så man slipper fördriva tiden här...

 Pusskram....





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah - 1 december 2014 11:50


Ingen julkänsla what so ever..:( Försökte göra lite jul hemma igår på första advent o allt, Men julkänslan infinner sig inte, dels för lite snö, dels för att jag egentligen inte gillar att pynta så mkt hemma men det lilla brukar räcka.. o dels ...

Av Sarah - 13 november 2014 11:48

Usch va hemskt det är med ryggont! Jag själv har förslitningsskador i nedre länden, idag har jag en väldigt dålig dag, jag kan ibland tycka att jag har bra dagar o dåliga dagar gällande min rygg.. Har varit sådär ett tag, igår kände jag att jag ...

Av Sarah - 8 november 2014 20:14


    Helloo! Var på kryssning med mina fina på höstlovet, hade riktigt mysigt:) Dock lite missnöjd med frukosten, det som skulle vara varmt var kallt..blää:/   Köpte med mig lite dooleys, både vanlig o dooleys espresso. Lite svårt att hitt...

Av Sarah - 4 november 2014 05:53

Det är så svart ute så man tror det är natt när man ska kliva upp, det är det som är mest deprimerande med denna årstid, när det börjar bli mörkt! Hörde att det skulle toksnöa idag, nåt positivt är väl att det blir lite ljusare iaf! Nu måste ja...

Av Sarah - 1 november 2014 23:00

Har inte haft någon blogglust över huvudtaget.. Egentligen tänkte jag bara göra ett försök nu.. Som vanligt:) Min mormor är jättesjuk, känns som man bara räknar ner dagarna, fast hon är ändå rätt pigg trots den hemska sjukdomen hon har, var o fira...

Ovido - Quiz & Flashcards