Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Sarah - 1 mars 2010 23:33

... o ledig som vanligt..!:)

Evelina är ledig från dagis Måndagar o tisdagar..

Iaf ett par veckor till, sen får jag ändra till heltid igen..:)


OCH ÄVEN NY MÅNAD.. 1 Mars... hoppas nu bara de slutar snöa

o försvinner snö istället så har vi snart vår, HOPPAS JAG!! 



Har idag slöat hela förmiddagen, mysit på me lillfrun bara:)

Vid halv två dök Kicki o Liam upp här o vi drog på oss kläderna o styrde mot Nsk,

o friåkning, dock skulle dom ha fotografering där, vilket inte gillades, då de va lagomt lite folk så vi kunde röra oss fritt på plan trodde vi men inte då,

pga denna fotografering, då dom tog upp över halva plan så fick trängas ändå trots lite folk..Jaa vi kör igen imorrn oxå,

o hoppas de e lika lite folk som idag o mer plats att åka på...;)

Liam ville åka igen o tyckte att jag skulle sluta tjata på honom..:P

*Jag lovar jag ska sluta tjata*:)


Idag gjorde vi tacopaj o en god sallad till middag..Mmm så gott de va!!:)

Evelinan tyckte oxå de o käka två ggr faktiskt:)

Sen har vi bara slappat, löst korsord o suttit vid datorn o tingeling har gått två ggr,o så har jag letat telefoner oxå...Need a new one! NOW!!!

Är så less på min tele nu, kan ju inte ha telen i fickan,

märker ju inte ens när den vibrerar, så brukar ha en del missade samtal ibland!:S


Efter friåkningen imorrn ska jag o Lillfrun följa me Kickigumman o Liam hem o käka där, o dricka kaffe såklart o snacka massa goja,

Kanske lillfrun får sin lugg klippt oxå?! Vem vet...;) hehe


Nää lite tv nu, sen natta förhoppningsvis, har sovit som en kratta senaste två dygnen... huua inge kul, men ska lägga mig på soffa nu o mysa in mig i täcket o hoppas på sömn!


HEJ-SVEJS!



Ovido - Quiz & Flashcards