Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Sarah - 8 mars 2010 18:22

..som väntar, kommer nog bli tokbra o tokmysig...

Hoppas jag...;)


Evelina mår bra så var nog inget...

Har storstädat o greja o möblerat lite idag...


Jag hoppas lillfis somnar snart o så ska jag invänta mitt besök...;)

Wiiie, blir en mysig filmkväll... hade ju hoppats på att få barnvakt men...

jaa de går nog ändå..tänker inte skriva så mkt mer...

Utan ska bara vara nu.. greja de sista...;)


HEJ-SVEJS!

Av Sarah - 8 mars 2010 00:20

..and me like it...;)


Det jag inte gillar är att lillfisa kräks.. endast kräkningar...

hosta o snorig är hon ju men ja.. hon sover mellan, nu va de ett tag sen så jag hoppas de inte kommer mer, eller för den delen, de finns inge mer att kräkas upp,

bara galla nu sista gångerna, jag håller tummarna nu...!


ska kanske försöka vila lite..

men man hinner väl inte slå igen ögonen..

kanske inbillning, hon har sovit ett tag nu så... HOPPAS!!


Slår igång en rulle istället...:)

HEJ-SVEJS

Ovido - Quiz & Flashcards