Direktlänk till inlägg 25 januari 2012

tattooo!

Av Sarah - 25 januari 2012 23:18


Nu har jag funsat länge nog på denna jefla tatuering..;)

Vill ha, ska göra... men vill verkligen ha hjälp med att rita upp o få till den som jag vill..

har lixom 2 bilder o skulle kanske ta o göra nå kombination av nå slag..!

What to do?

Nån som är duktig på att rita?:)

Ska googla runt lite så får jag se vad jag hittar:)



Har vare till sjukgymnasten idag på morgon..

huua va lite obehagligt när de kanka o braka som ett smatterband i ryggen o i nacken..!

Men efter kändes de okej.. nu känns de dock värre o jag är stel som faan..

Hör kanske till, den som vet nå får gärna säga till..!

Nytt besök inbokat om en vecka igen.. så får vi se då!


Myspys med bästa Lillfrun idag oxå, badhuset o pizza till middag sen for vi på öppet hus på skolan,

som hon ska börja på till hösten.. damn va tiden går fort,, Mammas lilla fru blir snart 6 år!! <3 <3 <3


Ska ta o lägga in bilder oxå... men jag orkar inte..Ärligt;)

Men ska fixa lite nya bilder, nå enstaka iaf;)


Efter många om o men så ska jag slå huvudet på kudden o sova..

upp o jobba imorgon!


puss hej!

 
 
sofie

sofie

26 januari 2012 12:43

d bästa e ju att gå till en tatuerare som kan rita upp den. dom e sjukt grymma! åsså kan du få den precis så som du vill ha den =) kommer inom kort tid skaffa en egen =)

http://onlysofie.bloggplatsen.se

Sarah

26 januari 2012 21:55

Joo Absolut visst är de så:)
Ska leta reda på nån, frågan är vem av alla här.. blir nog den nya studion här i stan, eller så åker jag neröver! Min tattoo kommer inom kort, hoppas jag:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah - 1 december 2014 11:50


Ingen julkänsla what so ever..:( Försökte göra lite jul hemma igår på första advent o allt, Men julkänslan infinner sig inte, dels för lite snö, dels för att jag egentligen inte gillar att pynta så mkt hemma men det lilla brukar räcka.. o dels ...

Av Sarah - 13 november 2014 11:48

Usch va hemskt det är med ryggont! Jag själv har förslitningsskador i nedre länden, idag har jag en väldigt dålig dag, jag kan ibland tycka att jag har bra dagar o dåliga dagar gällande min rygg.. Har varit sådär ett tag, igår kände jag att jag ...

Av Sarah - 8 november 2014 20:14


    Helloo! Var på kryssning med mina fina på höstlovet, hade riktigt mysigt:) Dock lite missnöjd med frukosten, det som skulle vara varmt var kallt..blää:/   Köpte med mig lite dooleys, både vanlig o dooleys espresso. Lite svårt att hitt...

Av Sarah - 4 november 2014 05:53

Det är så svart ute så man tror det är natt när man ska kliva upp, det är det som är mest deprimerande med denna årstid, när det börjar bli mörkt! Hörde att det skulle toksnöa idag, nåt positivt är väl att det blir lite ljusare iaf! Nu måste ja...

Av Sarah - 1 november 2014 23:00

Har inte haft någon blogglust över huvudtaget.. Egentligen tänkte jag bara göra ett försök nu.. Som vanligt:) Min mormor är jättesjuk, känns som man bara räknar ner dagarna, fast hon är ändå rätt pigg trots den hemska sjukdomen hon har, var o fira...

Ovido - Quiz & Flashcards