Direktlänk till inlägg 26 januari 2012

Salong Betong?:)

Av Sarah - 26 januari 2012 21:22


Jag blir bara mer o mer taggad att tatuera mig!!

Sitter o kollar Salong Betong's dokumentär serie..

Danne & Bleckan-"Från ingenting till någonting"

Oj, vilka grabbar:)

Skulle lätt ta en resa neröver för att låta dom göra min första o kanske andra tatuering!;)

Den som lever får se;)


Här är hemsidan http://salongbetong.com/

& Kolla gärna serien oxå på svtplay:)


Vill göra det nu, så ska ta tag i detta imorgon, Om tiden räcker till..

har ju massa o göra inför imorgon kvälls bravader:)

Men ska försöka hinna med mig:)


Nu återgå till serien!

Sen sova sängen:)


Xoxo/S

 
 
Guernica

Guernica

25 maj 2012 13:35

Hej du!
För ungefär en vecka sedan lanserades kampanjen ‘Lejon för Lejon’ i samarbete med Åbro. Det är ett försök att lyfta fram hur det faktiskt står till med detta utrotningshotade djur runt om i världen. Vi skickade ner några av killarna i Hoffmaestro samt Danne och Felix den Lycklige från Salong Betong till Sydafrika för att undersöka saken. Med sig hade dom några filmkameror och oj, vad dom filmade! Fast det var inte helt lätt att hitta några lejon…
Det blev hela tre filmer som alla ligger uppe på www.lejonforlejon.se

Gå in och kolla hur det gick!

Ha det bra!

Hälsningar//Guernica

(förresten, alla filmerna finns på youtube också)

http://www.lejonforlejon.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah - 1 december 2014 11:50


Ingen julkänsla what so ever..:( Försökte göra lite jul hemma igår på första advent o allt, Men julkänslan infinner sig inte, dels för lite snö, dels för att jag egentligen inte gillar att pynta så mkt hemma men det lilla brukar räcka.. o dels ...

Av Sarah - 13 november 2014 11:48

Usch va hemskt det är med ryggont! Jag själv har förslitningsskador i nedre länden, idag har jag en väldigt dålig dag, jag kan ibland tycka att jag har bra dagar o dåliga dagar gällande min rygg.. Har varit sådär ett tag, igår kände jag att jag ...

Av Sarah - 8 november 2014 20:14


    Helloo! Var på kryssning med mina fina på höstlovet, hade riktigt mysigt:) Dock lite missnöjd med frukosten, det som skulle vara varmt var kallt..blää:/   Köpte med mig lite dooleys, både vanlig o dooleys espresso. Lite svårt att hitt...

Av Sarah - 4 november 2014 05:53

Det är så svart ute så man tror det är natt när man ska kliva upp, det är det som är mest deprimerande med denna årstid, när det börjar bli mörkt! Hörde att det skulle toksnöa idag, nåt positivt är väl att det blir lite ljusare iaf! Nu måste ja...

Av Sarah - 1 november 2014 23:00

Har inte haft någon blogglust över huvudtaget.. Egentligen tänkte jag bara göra ett försök nu.. Som vanligt:) Min mormor är jättesjuk, känns som man bara räknar ner dagarna, fast hon är ändå rätt pigg trots den hemska sjukdomen hon har, var o fira...

Ovido - Quiz & Flashcards