Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Sarah - 23 augusti 2012 19:28

Tjohej!

Skolstart för min lilla älskling idag:)
Tiden går så fort!
Allt gick iaf jättebra o jag kunde lämna henne utanför o hon gick in alldeles själv:) Min lilla jänta har blivit stor!<3

Sen åkte jag vidare på vårdcentralen o trodde jag skulle få svar på varför jag har o haft så ont i magen..
Men icke sa nicke.. Alla prover som gjordes såg bra ut..(?)
Vi bestämde iaf att jag skulle avvakta ett tag o sen om de inte blev bättre skulle jag höra av mig igen!
Så får väl se hur de blir med de..

Åkte sen vidare på jobbet o jobba nå timmar.. Tog även beslutet att va ledig lör o sön så jag får vara lite me lillfrun:)
Hoppas på bra väder i helgen:)

Nu ska ja va lite social med grabbarna o sen hemåt o sova för imorgon väntas det lite tid med bästa Mickan o skriva på kontraktet ska oxå göras innan jag kliver på kvällen på jobbet:)

Peace!:)
Xoxo/S

Ovido - Quiz & Flashcards