Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av Sarah - 29 augusti 2012 23:03

Orkar verkligen inte sätta mig framför datorn o skriva..

så tar ifåånen o ligger kvar i soffan o lägger upp ett litet inlägg.. 

Appen funkar lite bättre på denna telefon än min samsung,

kan ju ladda upp bilder via denna utan att bli utloggad:)


Känner mig bra nog lat efter en sväng på birsta med Matildan,

hämtat nycklar till huset o sen hela eftermiddagen med jobb:)

Fick en mycket god middag när jag kom hem, usch vad jag har det bra;)

Lite bortskämd är man ju trots allt;)


Sen ha vi legat på soffan till filmen G-som i gemenskap:)

Myyskväll med andra ord:)

Men en annan somnade till en sväng mot slutet, men up and awake nu igen:)


Nu blir de en Alvedon mot huvudvärken o kanske en till rulle innan bedtime:)

Kanske jag lyckas få se den i sängen?!:P

Tröttast.NU


Godnatt mina fina:)



   

TRÖTT SLITEN O JÄÄÄVLIG;)




Ovido - Quiz & Flashcards