Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Sarah - 4 februari 2009 23:14

Har jag pluggat, gjorde klart ena arbetet, hoppas det blev bra bara=)

Sen åkte jag in till gamla skolan o fick lite feedback på dt o hjälpte min kära Elaine me datorn...=) Jag tyckte såklart att hon skulle skaffa sig facebook, men det tyckte ju absolut inte hon, men så ringde hon här ikväll o fråga lite saker om hur o vad hon skulle göra, Då hade hon redan regga sig på facebook.. hehe.. Tror hon lyckas hitta där rätt bra ändå, rätt fort oxå..=) Hon e bra go hon;) Vad blir nästa steg i detta? Blogga kanske? Haha..

Och på måndag ska jag o Emma(vet ej om vi blir fler) följa me henne o titta o pröva brudklänningar=) Dt ska bli skit skoj=)


Igår åkte jag o väckte mickan sen gick vi på ica o vidare på maries o luncha, snacka massa skit gjorde vi oxå som vanligt;), eller surra om allt vi förresten=)  Sen fick min mikaelan göra slingor på mig.. vart mkt slingor o mkt ljust.. men fint iaf=) Jag är nöjd,  Tack för hjälpen,HoneyBoney=)

De här me slingorna kommer att sluta me att jag är blond igen innan sommarn.. men dt gör inte så mkt..=)

Funderar oxå på att bli helt blond me mörkt underhår... Snyggt=)

Fast får väl se hur dt blir me det, trivs ju me mina slingor=)


Annars då? Jo då..  Vill jobba.... blir lite långtråkigt att bara sitta hemma o plugga hela dagarna även fast dt kanske behövs all denna tid..

ajja.. Snart dax för tenta oxå.. MÅSTE läsa MINST tre böcker, tror fan dt e mer än så... huua hoppas det går bra iaf...=)

Imorrn ska jag fortsätta mitt hårda pluggande, känns som om de e de enda jag gör nu.. försöker ta dt lugnt, men blir lite stressad ändå..

Men dt SKA gå=)


Evelina håller sig frisk än så länge, hoppas det håller i sig, fast hon ha börja hosta lite smått, hoppas hon klarar sig från sjukdomar till efter kalasandet, Hon fyller ju år nästa vecka så då blir dt kalas då..=)

Hela 3 år, Dt e mammas stortjej=)

Fattar inte att tiden går så fort.. tyckte hon va lillbäs nyss..

men dt e ju typ 3 år sen... Älskar mitt lillhjärta mest av allt..=)


Ska krypa under täcket nu jag...

Natti=)

Ovido - Quiz & Flashcards