Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Sarah - 9 februari 2009 20:37

Eftersom tjat på att jag ska uppdatera så gör jag väl de medan jag kan, bli av me datorn imorrn i ca 2 v kanske...


Helgen som va slutade me att vi åkte till hudik till släkten, på lördan va vi hos min faster å drack vin o myste på..Kvällen slutade dock me att jag blev halvförkyld o på söndag morgon så  va jag så täppt att jag vet inte vad...

Det blev iaf värre o värre o igår kväll kunde ja knappt andas.. Ha varit bättre tillofrån hela dan men återigen nu på kvällen kan man knappt andas..

Trots brist på ork idag så ha ja o mickan haft för oss lite saker, börja me att mickans bil inte starta, *mickan va inte glad då*, fick vänta på M:s mammi som så snällt lånade ut bilen för mickan skulle på skolan o jag följde me o fixa masssa annat, sen gick vi på apoteket för ja måste ju ha nässpray för att kunna andas riktigt ibland.. blev massa tjafs i mellanåt.. meen ja... Fattar ibland inte riktigt saker o ting...

Åkte sen hem till mickan en sväng o prata..  sen hem för att hämta lilltrollet*Älskar*, som fyller 3 på torsdag=) Då blir d kalas=)


Ska förbereda mig för tentamen jag.. ha en vecka på mig nu,.

är inte alls redo... tokpluggning nu...


Näe ska väl ta o bära in mitt lillhjärta till sängen som ligger i soffan o snarkar.. och d e snart godnatt för mig oxå.. är  helt slut.. måste fixa massa saker imorrn oxå, trots brist på ork... Är inte pigg alls egentligen....

Ingen feber än så länge iaf=)

Det här är bara början de.. fast med min tur så.......=)


Saker o ting är aldrig som dom ska vara..

eller som man tycker dom ska vara..


Jaa som sagt, blir av  me datorn ca2 v nu, meen jag bloggar så fort jag kan.. o har tillgång då.. Så kan möjligtvis bli bloggtorka oxå=)

Jaja Natti Natti dåe=)


Ovido - Quiz & Flashcards