Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Sarah - 8 juni 2011 13:25

..De är ju tamefan Juni månad.. snart är sommarn slut..

shiit vad tiden går... o snart skola igen...

men då kör vi på sista terminen sen så är man klar..

för just nu iaf:)


Väntar på svar o se om man får nå schema i sommar..

har fått 2 veckor i aug. på Eftis....

Pratade med chefen idag på hemvården så får se..

var lite sent ute... men väntade ju svar från andra ställen oxå..:)


Jaa nu ica va de ja..:P


xoxo/S

Av Sarah - 8 juni 2011 12:59

..till Rom skulle inte sitta fel...:)

Haha nä men denna weekend som va, var jävligt rolig:)


Tja Tja...

Var ett tag sen nu.. lite datorproblem nu..

är hos fina Mickan nu o ska hjälpa henne inför lgh-visning.


Har blivit förkyld efter helgens bravader...

men kul hade jag:) 

Klassåterträff på fredagen..10 jävla år sen man sluta 9an..

Shit, kul var de o se dom som va där.. men saknade några..

hoppas vi ses på annat håll framöver:)


Lördagen bjöd på fest igen.. drog in på stan o vandra lite o titta på fina bilar..

sen träffa jag Fina Anna.. hon va en av dom ja sakna på fredan.:)

Jag o Anna gick o surra genom halva stan typ.. tills jag kom på att jag oxå hade kompisar som jag var med inne på la stada..:P

Mötte upp dom o så skulle vi helt plötsligt åka hem..

så drog en efterfest sen vidare...;)

Hade en förjäävla trevlig lördagnatt o likadant på söndagen.;)

Mötte upp Jenita på söndagen o vi tog en promenad hemåt bommen..

Sen var Sara en mkt trött männsika resten av dan.. haha



De är sjukt vad man  lixom tänker tillbaka när man träffar gamla vänner..

hur de va då o nu.. o sjukt hur vissa förändras.. o hur andra inte förändras..

eller hur ska jag få detta på rätt sätt... alla växer ju upp o blir en vuxen människa.. men andra förändras helt personlighetsmässigt...

jag kan nog våga påstå att jag är i stort sett samma människa då som nu..

I grund o botten iaf.. :) med lite bättre egenskaper o erfarenheter.. ;)



Nu stääda lite.. eller ska tydligen på Ica först ;)

xoxo/S

Ovido - Quiz & Flashcards