Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Sarah - 29 juni 2011 21:29


Vilken häärlig dag:) 

Tokvarmt ute o bara njutit av sommarvärmen,

Flera såna dagar tack, o helst när jag är ledig!:D

Fick en ledig dag idag, myst i solen med fina Maria:)

Poppat musik o prata lite, så jefla nice:)

Sen vare ute med lillfrun.. mysdag i de stora hela..:)


Jobb imorrn,långkväll, blir väl ett kvällsdopp när man slutat kanske:)

Får se då, men hade varit skönt,

man har ju lixom inte tagit första doppet iår än,

endast med tårna bara, då va de kallt:P


Måå ääven färga håret igen..

hade inte tiden o ha i färgen tillräckligt länge...

Så färgen blev väl inte den bästa dock.. så får ta o fixa de nån kväll här:)

Så jag får den färg jag vill ha, o så ska jag klippa mig,

för nu börjar de bli långt.. är ju bara 4 veckor sen jag klippte mig..

men nu måste de göras igen! Får boka in snart tro ja:)


nu ska jag vänta in nå bra tvprogram..

annars slår jag på en gammal film istället!


xoxo/S


Ovido - Quiz & Flashcards