Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Sarah - 13 juni 2011 16:28


igår fick jag reda på att man hittat Fredrik..

Han gick i min klass.. han har varit borta sen påsk..

o igår hittades han igen..:(

Fy fan vad tråkigt.. vad som hänt vet vi inte..

undrar om de kommer fram vad som hänt...?


Jag hoppas verkligen att du har det bra där du är nu..

Vila i frid Fredrik!

Av Sarah - 13 juni 2011 10:11

.. har jag överallt!


Hade en jävligt mysig kväll igår..:)

Jag,Eve,Kicki o Liam åkte till öjen o myste på..

Barnen bada o vi drack kaffe..

Vi försökte oss iaf på att bada men tyckte de va lite för kallt!

Man är väl lite kruka så här första doppet.. men nästa gång åker vi nog inte till mygghålet Öjen.. sjuukt vad man blev biten.. kliade överallt igår!

Myggen o knotten attackerade ju.. fy faan...

Vilken funktion fyller dom egentligen?!


Åkte hit o avsluta kvällen med Roding o så som dom datanördar vi är..

satt vi vid varsin dator.. haha.. alltsåå, kunde ju ha  suttit oss i soffan o prata o myst på.. näe inte vi... sitter bredvid varann vid varsin dator o surrar istället..

men de är ju i vanlig ordning.. Teknikens under ;)


Vi har lämna barn på dagis o skola..

men sov över dock.. men men ibland behöver man de åh ;)

Vi får väl se vad man hittar på idag i regnet..

nåå bus blir de väl ändå ;)

varför kunde de inte bara ha vare fortsatt sol för då?! :)


xoxo/S

Ovido - Quiz & Flashcards