Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Sarah - 3 oktober 2012 21:59


Fy faan, detta året känns som de har sprungit iväg alldeles för fort..

Oktober redan.. man väntar på första snön...Fast föredrar Sommar o sol;)


Orkeslös i vanlig ordning:P

Orkar inte blogga heller:P

Blir ett snabbt inlägg innan jag ska bädda ner mig i soffan med Älsk o se film, As usual:)

Det blir nya Johan Falk- Det 107 patrioterna:)

Hoppas den e lika bra som alla andra, Så jävla bra filmer plus att de är ju ögongodis i filmerna oxå;)

Alla vet vem jag pratar om;) 

 

(Bild från google)

Oooh, Han e inte dum, Inte dum alls;)

Eller vad säger du Mickan?!;)

...

Evvis har problem med öronen igen, de är som att när hon blir minsta snorig,

så sätts allt snor i öronen o hon blir som döv nästan, stackars lillfrun:(

Men hon har fått medicin nu så hoppas de blir bättre!

 

Imorgon är de samtal på skolan sen blir de kvällsjobb på skb:)


Ha jobba på Eftis idag, härliga arbetsplats:)o fick supergood smörgåstårta:)

Fick även med mig en bit hem, så blir mumsa lite smörgåstårta till filmen oxå:)


Nu ska jag ta mitt trötta jag o flytta mig till soffan o bädda ner mig till filmen:)

Slänger in ett bättre inlägg nån annan dag:)

   


Xoxo/S


Ovido - Quiz & Flashcards