Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Sarah - 7 oktober 2012 23:57

Är trött som få..

Blev en lång dag på jobbet..
Sov över först.. Sen direkt när jag slutade kl 16 så va de bara o kliva på nästa pass på en annan avdelning..

Ingen rast emellan alltså..
Men tjänade bra me slantar idag..
Tror jag skrapade ihop ca 13,5 h idag plus helg-o.b oxå..:)

Fattar inte att jag är vaken än..
Men ligger i älsklings stora sköna säng,
Det är annat mot för min lilla 120:P
Känner att det inte är långt kvar innan man sover.. Så skönt!:)
Klockan ringer 5.15, mindre skönt de, mer jobb väntas imorgon 6.45-16.30 sen ska jag träffa bästa mickan för en sväng på birsta o lite skitsnack :)

Nu måste jag avsluta innan ögonen går o kors.. Oh lord va trött ja är!
Någon har slängt grus i mina ögon!

Xoxo/S

Ovido - Quiz & Flashcards