Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Sarah - 19 oktober 2012 11:22

Så fin!

Jag vet att du sover
Känner värmen från din hud
Bara lukten gör mig  svag
Men jag vågar inte väcka dig nu


Jag skulle ge dig
Allting du  pekar på
Men bara när du inte hör
Vågar jag säga så


Jag kan inte  ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser  på
Och genomskinlig grå blir jag
Utan dina andetag


Min klocka har  stannat
Under dina ögonlock
Fladdrar drömmarna förbi
Inuti är du  fjäderlätt och vit


Och utan ett ljud
Mitt hjärta i din hand
Har jag  tappat bort mitt språk
Det fastnar i ditt hår


Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och färglös som en tår blir jag
Utan dina andetag


Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
Om du inte ser på
Och  genomskinlig grå
Vad vore jag
Utan dina andetag


Vad vore jag
Utan dina andetag




Love It!




Av Sarah - 19 oktober 2012 11:11

Som vanligt så tappar ja detta med bloggen...

Sorry mina fåå;)


Va lite tumult igår o klumpen jag fick i magen sitter kvar än...

Jag vet att det inte är någon fara.. just nu... meen den sitter där ändå...

Magont är de sista jag vill ha...:(



Fick nyss reda på att Lillasyster åkt upp på sjukan med ambulansen från skolan..

Jag håller mina tummar o tår att det inte är något allvarligt...

Det är oxå såna här grejer som gör att man får ont i magen..!!


Är alltid nåt... det ena med det tredje...:(

Gillar det inte iaf...


Nu ska jag fara på jobbet..

Xoxo/S

Av Sarah - 19 oktober 2012 11:05

Min bästa Mickan o hennes Micke har fått en sån vacker tös:)
Fick träffa lillärtan en snabbis igår..
Åh Huuuga så vacker hon är!
Stort Grattis till er:)

Får träffa henne mer imorgon!:)
Tant Sara längtar:)

Xoxo/Tant Sara

Ovido - Quiz & Flashcards