Direktlänk till inlägg 5 februari 2009

Bilproblem o annat....

Av Sarah - 5 februari 2009 19:53

Idag har jag vare på mikaelans skola o pluggat.. eller hur var d?;)

Mikaelan fick låna sin mammis bil iaf, på vägen in går bilen som den ska.. Helt plötsligt i skönsbergskurvan.. så DÖR bilen.. Vi slår på varningsblinkers, trots dt så står dom bakom oss o tutar.. Undrar om folk e blinda?!

Hur stor e chansen då?! Våran tur dt.. Dt e inte första gången:P

Vi som inte förstod va som hände.. varför dog bilen?!=)

Bil experterna vettu...;)

Iaf så ringer vi till Majk(Mickans Karl) så fick han komma o hjälpa oss me startkablar.. meen för att startkablarna skulle nå mellan bilarna så va vi ju tvungan att flytta på Audin, (Den som inte startade), Iaf så puttar vi runt på bilen o får till slut till det så kablarna räckte emellan... Vilken Pärs!!=)

Och på första försöket så startar bilen o sen går bilen som en klocka resten av dan.. Undrar om bilen la av för mickan sa att dt va en skitbil?

Den kanske hade en egen vilja=) Haha jaa...

På lunchen åkte vi o luncha me Majk på hans jobb.. Pancakes=)

Pratade på lite o sen åter till M:s skola för dom skulle förbereda för en redovisning till imorrn, Jag satt där brevid jag me min data o försökte mig på min uppgift,, men dt gick som dt gick...=(

Sen åkte vi hem till Mikaelan, gick på ica, köpte hårfärg...=)

Är numer typ blond, ska inte bli nå ljusare iaf än va d e=)

Snart ha ja mitt mörka underhår oxå=)

Blev jättenöjd me håret, Tack för hjälpen gumman=)

Satt o kolla lite på tv, surra lite.. sen va ju tvungen att springa till bussen, för skulle hem till mitt lillhjärta som hade blivit hämtad av mormor på dagis..Men hårt nöjd unge har man iaf.. (För dt mesta:D) *Älskar*


Fick brev från tandläkaren idag oxå,

Evelina ska dit för första gången snart=) Fast Hon får åka me mormor dit för jag e på skolan den veckan och ska ha min första Tentamen... Huua längtar inte dit just nu, hade vare skoj att få åka me Evelinan till tandläkaren för första gången, kan ju kanske boka om den tiden=) Får se hur dt blir=)


Meen ska ta o lägga lilltösa min..

Och fundera på varför dt för en gångs skull inte e varmt här..

Småfryser faan!


Heeeiippaa!


 
 
Ermin

Ermin

5 februari 2009 20:13

Hej jag ville bara tipsa om 3 nystartade topplistor som du kan registrera din sajt på för att få fler besökare.

Topp 10 Sverige - http://flerb.topplista.com
För både hemsidor och bloggar

Toppbloggers http://toppbloggers.topplista.com

Är du Sveriges bästa bloggare?
Registrera dig och se om du hamnar bland dem 21 bästa bloggarna i Sverige eller rösta på dina favoriter.

Spel Beroende är en topplista som listar nätets bästa spelsajter och spelbloggar

http://spel.topplista.com

Mvh Ermin

http://spelpengar.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah - 1 december 2014 11:50


Ingen julkänsla what so ever..:( Försökte göra lite jul hemma igår på första advent o allt, Men julkänslan infinner sig inte, dels för lite snö, dels för att jag egentligen inte gillar att pynta så mkt hemma men det lilla brukar räcka.. o dels ...

Av Sarah - 13 november 2014 11:48

Usch va hemskt det är med ryggont! Jag själv har förslitningsskador i nedre länden, idag har jag en väldigt dålig dag, jag kan ibland tycka att jag har bra dagar o dåliga dagar gällande min rygg.. Har varit sådär ett tag, igår kände jag att jag ...

Av Sarah - 8 november 2014 20:14


    Helloo! Var på kryssning med mina fina på höstlovet, hade riktigt mysigt:) Dock lite missnöjd med frukosten, det som skulle vara varmt var kallt..blää:/   Köpte med mig lite dooleys, både vanlig o dooleys espresso. Lite svårt att hitt...

Av Sarah - 4 november 2014 05:53

Det är så svart ute så man tror det är natt när man ska kliva upp, det är det som är mest deprimerande med denna årstid, när det börjar bli mörkt! Hörde att det skulle toksnöa idag, nåt positivt är väl att det blir lite ljusare iaf! Nu måste ja...

Av Sarah - 1 november 2014 23:00

Har inte haft någon blogglust över huvudtaget.. Egentligen tänkte jag bara göra ett försök nu.. Som vanligt:) Min mormor är jättesjuk, känns som man bara räknar ner dagarna, fast hon är ändå rätt pigg trots den hemska sjukdomen hon har, var o fira...

Ovido - Quiz & Flashcards