Alla inlägg den 11 september 2009

Av Sarah - 11 september 2009 19:20

Dagen har bestått av först lite vila innan Storasis ringde vid 10.         .. Tanta min;)

Gick bort till henne på Åmon sen o snacka lite o lämna lite intervju frågor,

sen gick ja hemöver, först på ica där jag hittade en Hello Kitty tidning till lillfrun med ett fint armband,

men som hade förmågan att gå sönder då hon har haft det i 2 timmar typ..

Skräp tycker ja men Eve vart ju lite ledsen...

Fyndade oxå ett par tennisdojor, som jag tänkte träna i på kvissle skor,


Men iaf så tog me mig lillasyster på stan o skulle laga Eve's glasögon,

blev en hundring fattigare men nu är dom hel o de va rätt billigt me tanke på att glasögonen hade gått av typ..:) Gick vidare en sväng iaf, snacka lite me Angelicas pappa,

gick en sväng på stan sen drog vi hem för Angelicas skulle hem innan hon skulle till pojkvännen..:)

sitter nu hemma o softar på försäker få till nåt här i min blogg,eftersom jag är så dålig på att skriva här:) FREDAGSMYS me LillFrun <3 ikväll iaf...:)


Iaf då, så ska jag nog på 50 års kalas imorrn,

Mamma e ju lite dålig o har ingen lust att gå när hon mår som hon gör,

så får se, Kan ju blir surströmmingkalas oxå, trots att jag inte äter det egentligen:)

Eve ska iaf sova hos Mormor så blir en barnfri kväll imorrn så vem vet vad som kan hittas på att göra,

En o annan drink kan nog slinka ner iaf:P



Nu är Bolibompa M.M över nästan, först BRÖDERNA LEJONHJÄRTA sen om en stund så blire såklart IDOL!:)


  




Puss & Kram!:)

-KlartSlut-

Ovido - Quiz & Flashcards