Alla inlägg den 27 september 2009

Av Sarah - 27 september 2009 19:09

...Dyraste utekvällen ja vare me om.. haha:)


Yes igår så hade Möhippa Del 2 för Elaine...

eftersom hon inte va så pigg efter sex timmar på första,

Lite för mkt Minttu den gången för henne..:) Men vi fortsatte igår iaf...

Jag kom dit senare då min barnvakt kom halv 9 typ..eller 9...:P

Bussen var en kvart försenad, kom till stan o åkte till Ullis o resten av tjejorna.

Elaine visste dock inget om att jag skulle dyka upp så blev en surprise för henne...:D

Vi Shota lite o drack vin sen drog vi in på Memento Place även kallat Gamla Espan;)

Drinka lite där o så.. Lite shot blev de oxå.. Men usch så god va dom inte Dennis!!:P

MKT FOLK, OJOJOJ!!Sen drog vi ner till Allstars,

även det kallat gamla o'learys o shota Minttu o drinka där...

Vi Brudar blev även kallade MILF............

Va faaen e de för kommentar o kläcka då...?! hahaha.


Runt tre snåret börja vi runda av allahopa..

Så jag avslutade min kväll me en taxi...dyr sådan...men men så kan de bli ibland...

De va iaf ShiaatKul hela kvällen/natten igenom...:)


Idag ha ja bara legat o haft ont i magen o vare trött...

Evelina Lillfrun åkte till mormor för en timme sen typ då jag har härnö-vecka f.r.o.m imorrn...

men den blir nog inte långvarig... Mkt till veckan...

Tankarna snurrar hela tiden...


Nää ska ta o försöka få i mig lite mat kanske o glo på tv nu bara...

 -Pusskram-


Ovido - Quiz & Flashcards