Alla inlägg den 13 september 2009

Av Sarah - 13 september 2009 17:43

Igår va vi på 50års klaejs..:)

Lite tamt men trevligt va de, blev oxå lugnt som faen för mig..

kände inte för drinken riktigt, blev iaf nån öl o lite bål men inte mer.

va hemma typ halv ett oxå så tidigt blev de oxå:)


Fick ett konstigt samtal inatt när jag kom hem oxå..

Kan ju inte låta bli att undra va denna människa egentligen vill, Om de är ngt som är viktigt för han så tycker jag att han kan ta tag i det, istället för att gömma sig bakom jobb, om man kan säga så. Blir förvirrad oxå, vet inte riktigt va han vill o va jag ska säga ibland... hoppas jag får ngn rätsida på de här...Obestämd



Mamma o Evelina va hemma o myste på igår dom,

då mamma va lite krasslig o kände inte riktigt att hon orkade me kalejset igår.

Sen när jag o lillasis vakna så tog vi en promenad bort till Patrik o Tanja,

där mamma o Eve oxå va, drack kaffe o surra lite,

när ja o eve åkte hem så träffa vi Mickan o Micke på pizzerian så surra lite me dom,

Sen fick Eve hålla i Lilla Chanel, hon va hårt nöjd o tror egentligen hon ville ta me sig Chanel hem..:)

Självklart blev de en pizza till middag då ja va för lat för att laga mat en dag som denna..:)

Ska ta o prata lite me tatuerar-snubben i veckan oxå...

Vill verkligen tatuera mig nu, måste bara bestämma vart jag vill ha den..

Kommer nog bli shiiaat bra när de e klart..:)



Måste försöka få klart lite mer på uppgiften oxå,

men de lär jag göra imorrn när fröken är på dagis:)

Ikväll så ska jag o Lillfrun mysa o bara vara..

är lite trött redan nu faktiskt, men de är väl paltkoma, haha..:)

Nu ska jag göra ett litet ryck, sätta LillFrun framför Bolibompa, sen kan man ta de lugnt resten av kvällen!Tungan ute


Ha de allihopa! Glad


-Pusskram-

-KlartSlut-


 

Jag, Eve o Chanel.:)

         

Eve o Chanel :)

michan o eve Eve o Mickaelan:)  Agge&Evelina  Eve o Agge:)

Ovido - Quiz & Flashcards