Alla inlägg den 21 september 2009

Av Sarah - 21 september 2009 20:50

 Idag har jag o LIllfrun haft en ledig dag... Dagis hade planeringsdag.

 Vi gjorde oss iallafall klar o o drog till stan o skulle kolla lite o gå till hamnparken,

 men vädret kändes ju lite ostabilt ett tag så ja ringde Sanna istället.

 Sanna o LIlla-Linus hämtade upp oss i stan o vi for o hämta Nathalie på dagis,

 sen åkte vi upp till dom gjorde i ordning lite kaffe o mellisfika till ungarna,

 gick till lekparken så dom skulle få leka av sig lite men så långvarigt blev de inte,

 Tittade bort mot typ "klätterställningen"  me rutschkanan...

 Såg Nathalie falla o blev asrädd att hon gjort illa nacken, för de fallet såg inge roligt ut, de gjorde ont i hela mig:/

 N hade iaf VÄLDIGT ONT i armen, o vi fick inte kolla,

 när vi kom upp till Sanna igen o fick av fleecejackan så såg vi ju att de inte såg ut som de skulle..

 Så dom åkte upp på akuten o vi hem, har ej hört nåt men jag hoppas de går bra! Tänker på lillgumman!!


 Kom hem o insåg att jag hade en halvtimme på mig att byta om o greja innan samling innan matchen,

 stressade på sen for vi... blev en jobbig match iaf me 4 spelare, alltså en avbytare..2x20 oxå..

 Ingen vinst heller blev de...:) Kom hem me en liten typ liten lätt lårkaka av nå slag, svullen som satan,

 men de börjar lägga sig nu så går väl över fort hoppas jag:)



Evelina o Nathalie


        





Evelina o Nathalie, O Sanna o Lilla-Linus:)



 Nu ska jag bara vara, titta på tv lite sen TOKSOVA!!

 Dagis för lillskrutten imorrn:)


Pussokram på er;)



Ovido - Quiz & Flashcards