Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Sarah - 3 februari 2010 23:18

..me like, om de inte påverkar nattsömnen!!;)


"Driftstörningar! Under dagen/kvällen har vi haft problem med attacker mot våra bloggar som har orsakat driftstörningar. Vi hoppas att det ska vara löst nu."


Låter ju trevligt... Attacker mot våra bloggar... vad innebär de?!

Känns kanske inte så trevligt alls ju...

Tankegångarna kan ju snurra på länge där.... huua!


Idag somnade jag hemma efter jag lämnat Linen på dagis..

Oj, såå trött ja var..!!

Jag vaknade till liv rätt sent... ooops....=/

Men iaf kom Kicki o hämtade mig, åkte på ica sen hämta Lillfrun på dagis..!

Åkte hem till henne o käka middag o bara umgicks..:)

Tack för middag, kaffe o trevligt sällskap... de gör vi om!!:)


Kom hem halv nio typ,lite sent men de gör inte så mkt,

LillaLinen somnade fort ändå..:)

Nu myser jag på i soffan, som jag gjort hela kvällen,

o funderar å att krypa i säng trots ingen trötthet alls..=/

Inte bra, jag som just började få ihop de me sömnen igen..

men de va väl för att man Power-Nap:ade ett bra tag på dan,

o sen en massa kaffe på de...:P

Jaa man får väl pröva på att lägga sig o se om man blir tröttare..!

Om inte annat så får väl web-tv'n roa mig inatt,tror inte de e så mkt på tv..!


HEJ-SVEJS!


Ovido - Quiz & Flashcards