Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Sarah - 21 februari 2010 20:33


Helgen har vare mkt trevlig, dock jäävligt synd på vädret...

Hatar detta väder nu vill jag bara ha vår o sen sommar...

Men med denna snö lär de väl ta en jääävla tid innan våren kommer överhuvudtaget!


Vi har spenderat vår helg på NSK o åkt skridskor o vare bort till Familjen Borgström/Lundgren där Evelina o Edvin har lekt massaa!!

Igår så tittade dom på film o myste på me lördagsgodis,

medan vi glodde på melodifestivalen,

kollade till dom då o då o efter ett bra tag så hade

båda två somna, dom vaa så sjuuukt söta!!:)

Fick dock ingen bild på de då jag fortfarande har en skiiit kamera på telefon!!

Måste införskaffa mig en ny phone o de är fort.. !!


Två riktiga sötnötar!!:D

   

Men ett par bilder precis innan filmen slogs igång...

då jag fick tända lampan i taket...

som ni ser, inte bästa bilderna meen jaa de går!!:)


Idag har nog Evelinan vaknat på fel sidan,

vare sur o grinig hela dagen till o från bara för små grejer..!

Nu är hon nerbäddad framför Alvin o Gänget så hoppas hon får lite sömn snart!

Imorrn o på tisdag är vi ledig, vad hittas på?!:)


Nu ska jag krypa ner i soffan o hoppas att värktabletterna tar då jag ramlade i trappen igår oxå, lyckades ändå inte slå mig rejält på svansbenet/ryggen på nå konstigt vis, men en liten smäll blev de ju o de känns.. FYY FAAAN!!!


o Sorry mina få läsare för dålig uppdatering meen har inte orkat!!:)

HEJ-SVEJS!!


Ovido - Quiz & Flashcards