Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Sarah - 27 februari 2010 21:32


Blev en heldag på stan idag, en hel dag me shopping åt Evelina,

som fick nya täckbyxor,ny jacka o pyjamas o lite Hello Kitty kläder..

som hon ska få ha på kalaset imorrn hos Manne:)

Lillfrun var hårt nöjd me ytterkläderna o Hello Kitty kläderna..

Så hon fick gå på "catwalken" här hemma o visa upp sig vilken nöjd tjej:)

Inga bilder blev de, ingen kamera o mobilen e crap...

Ska ta o låna Lillasis kamera nån dag här så vi får lite bättre o nya bilder:)


Kom hem vid 18 o kolla tingeling o sen melodifestivalen,

Tingeling har blivit ännu en favvofilm:P

Som har hunnit gått 10 ggr sen igår eller nåt..:P

Lillfisa somnade gott hon iaf,

o längtar tills hon ska få visa upp nykläderna för mormorn imorrn:)

Mitt Lilltroll!

 

Mammas LillHjärta, *Älskar*:)


Nu ska jag kolla på "På Smällen" (knocked up) som började nyss..:)


HEJ-SVEJS!

Av Sarah - 27 februari 2010 00:28

....va de här ja..:P


Jag har bara inte orkat skriva nåt..

mkt i skallen o tänker inte skriva mkt nu heller..

eller jaa vi får se hur långt de blir..Haha,

Beslutsångest?! Eeh jaa verkar så;)


Vare på Af idag så jävla drygt o sitta på ett infomöte man ha vare på förut,

efter en timmes sittande kom jag knappt upp från stolen..

hade grymt ont efter de oxå, hur lång tid ska de ta egentligen..?!

Vet dock att de kan ta en jefla tid innan de onda försvinner helt..

hoppas dock inte de.. för de är inte skönt för fem öre kan jag lova!!

Aja Af avklarat idag o papper iväg skickat,

så nu ska de väl inte vara nåt mer hoppas jag..

Joo lite jobbansökningar ska iväg oxå, de ska finslipas o sen skickas:)


Nää nu ska jag ta o slå igen mina blå,

ska på stan imorrn o köpa stövlar till Evelinan:)

Blir nog en fika me Min Mickan oxå hoppas jag;)


Nää Natt!

HEJ-SVEJS!

Ovido - Quiz & Flashcards