Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Sarah - 18 februari 2010 20:48


Efter mkt om o men så tror jag att jag ser ljuset igen... haha!

Näärå men fixade massa papper idag o hoppas de räcker!!

Jag håller tummarna iaf...:)

Efter allt detta fixande åkte jag o mamma o handla lite samtidigt eftersom hon skjutsa mig, hämtade sen Lillskrutt på dagis o gick hem o gjorde iordning lite fika,gick sedan bort till NSK o drog på oss rillerna o åkte en sväng,

Evelinan har blivit såå duktig,

fast hon är en liten fegis o vill inte riktigt åka själv ÄN...;)


Sen drog vi hem oss o hämtade badkläder o åkte sedan o  badade,

Evelina som fortfarande inte gillar riktigt vatten riktigt..

Drog på ett smile iaf efter MKT grin o fick 2 kort iaf..:)

   

Låt mig då oxå tillägga att mellan dessa två kort va hon inte särskilt glad..

Meen hon måste ju lära sig så.. de e bara o ha henne i vattnet när vi är på badhuset så hon får vänja sig..:)


När vi kom hem lagade vi lite god mat..

o Evelinan kolla på Alvin o Gänget vilket har blivit lite av en favoritfilm för henne:) Satt på filmen igen nu o då slockna hon,

men efter en mkt aktivitetsfylld dag så var hon nog trött...:)

Nää nu ska jag oxå krypa ner o glo lite på tv innan natta!!:)


HEJ-SVEJS!

Ovido - Quiz & Flashcards