Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Sarah - 14 maj 2011 23:39

..

I get drunk, I get high
but nothin takes the pain away
i search my mind for somethin right
but all it does is back away
cause you're not here and its too late
theres nothin left for me to say
except i love you, except i miss you.



Skön låt:)


G'natt, xoxo:)

Av Sarah - 14 maj 2011 23:01

.. hon är bra trött nu...!


Kommer förhoppningsvis sova gott..

o de behövs om man ska upp supertidigt imorrn...!


Jobbkvällen gick bra.. var lugna gatan:)

Skönt de då.. men vart bra nervig när larmtelen ringde när vi va hos sista vårdtagaren.. men de va vår kollega som skulle kolla läget bara:)


Sen förra helgen, som var bra nog galen.. har jag haft en galen vecka..

men en väldigt positiv sådan som tur är.. haha vad säger man?! ;)


Neh dags att sussa tro ja..


xoxo/S


Av Sarah - 14 maj 2011 12:25

.... försöker vi igen...¨


Hänt föör mycket senaste tiden.. o absolut inget jag tänker ta här..

dom närmaste vet o det räcker..!


Jag är hundvakt i helgen åt bästa brudarna:)

Så har bosatt oss i kvissle, Eve o ja. 

Gör mina sista dagar på sjukvårdspraktiken nu..

kommer sakna de stället.. har varit så jävla roligt..

skulle faktiskt kunna tänka mig att jobba på sjukan... fast beror väl på vilken avdelning.. 8:an gillar ja.. o är helt underbar personal på de stället oxå:)

Enda nackdelen under dessa 4 veckor är att jag inte kunnat vara med Lillfrun så mycket:( o heller ej jobbat så mycket så blir väl inte den bästa lönen nu..

Nu fick jag jobb ikväll vilket betyder att Lillhjärtat måste åka till mormor igen:(

Saknar henne hela tiden.. men måste jobba då ja inte jobbat så  mycket senaste tiden.. måste ju få¨in pengar på nå sätt lixom...

 


på måndag startar skolan igen.. vet ej vad jag tycker om det riktigt...

kommer bli en jobbig vecka.. eller veckor framöver innan sommarlov..

har ej heller nå sommarvik än.. men får nöja mig med att gå på timmar..

vilket funkar bra oxå o hoppas jag får jobba bara..!


Ska nu göra klart lunchen till mitt hjärta sen hoppas på en regnfri o härlig jobbkväll som kommer avslutas med en lååångpromenad men Neo o sen förhoppningsvis en fortsatt skön kväll:)


xoxo /S

Ovido - Quiz & Flashcards